Tullete sammentrekninger/rier

Delur4

Blir kjent med forumet
Så har de startet igjen, etter en ukes pause.
Natt til å går og i går kveld. Regelmessige sammentrekninger/rier som varer ca 1,5min og med et mellomrom på 7 min. I flere timer kommer de, gir håp og forventning. Så blir det stille.

Frustrert! Er kommet til uke 40+0, så klar for å komme i mål!

Satser på at alle gode ting er tre :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper riene vedvarer og at du har babyen i armene dine snart :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det hadde vært deilig. Men alt er rolig nå. Bare kynnere.
Hvilke tips fins for å få fortgang?

I morra er det kontroll. Blir spennende!

Prøv med en gåtur, sex og pass på å få hvilt deg litt :) Det tar seg nok opp snart :)

Ja, det hadde vært deilig. Men alt er rolig nå. Bare kynnere.
Hvilke tips fins for å få fortgang?

I morra er det kontroll. Blir spennende!

Jeg skal ut å gå tur i dag. Fordi jeg må, men håper på modningsbonus fordiom ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjør på brostein! Hadde masse sammentrekninger når jeg gjorde det i går ;-) Desverre funket sex, trapper og kanel dårlig. Så det har dabbet litt av igjen.. Må nok på kjøretur igjen snart :-P ;-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Sex med sæd og massere nipplene;)

Sex med sæd og massere nipplene;)

Signerer denne, eneste jeg faktisk har troen på er desse to tingene, da begge gir samme hormonene som det de bruker til å sette i gang fødselen med på sykehuset :) Lykke til, spennende! :D

Jeg holdt også på sånn :P Men etter å ha gått en lang tur pluss litt sengekos etterpå, og en fin gåtur igjen dagen etter der, så starta jeg å lekke fostervann hvertfall ;) Så ble satt igang dagen etter det igjen :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Har mest tro på sex og og det å gå i trapper. Bare ikke kjør på brostein MED rier!!! Det er et helv***!! :-P Det gjorde nemlig vi da vi skulle ha førstemann..... Anbefales ikke...hehe...men det kan jo kanskje trigge i starten. ;-)

Så har de startet igjen, etter en ukes pause.
Natt til å går og i går kveld. Regelmessige sammentrekninger/rier som varer ca 1,5min og med et mellomrom på 7 min. I flere timer kommer de, gir håp og forventning. Så blir det stille.

Frustrert! Er kommet til uke 40+0, så klar for å komme i mål!
Hvordan går det med deg?
:D

Jeg tror ikke jeg får med karen på sex.. Dessverre. Litt irritert for det, men han kan ikke tvinges heller.. :)

Ellers er det ganske rolig i magen nå. Bare enkelte vonde sammentrekninger i løpet av dagen. Får vel bare belage meg på overtid. Vanskelig!:)

Back
Topp