Tullete lege

GunnElise

Flørter med forumet
hadde første legetime idag. Ville ha tidlig legetime da dette var veldig Uplanlagt og jeg ikke har fulgt gravid-rådene første 5 ukene. Var plutselig vikar grunnet at fastlegen var syk. Jeg er gravid sier jeg. Javel sier han(laaangt tjafsete hår, skjegg og svettelukt). L: Hvor vil du føde? Jeg: Ehh, ABC på Ullevål. Da søker jeg deg dit. L:lever urinprøve i resepsjonen. Neste time er om 4 uker, dette er for tidlig for første kontroll. Og ja, gratulerer . Går ut helt satt ut. Leverer prøven og venter. Legen kommer med en gul post IT lapp: husk folat står det. Han sier kngenting. 5 min går. Så kommer han med et ark med info om ABC. Satt ring rundt en setning: kvinnen må søke abc selv ved brev. Etter 15 min spør jeg i resepsjonen: skal jeg ikke inn igjen? Neida, legen har dratt i møte. Hcg var positiv sa de bare. For et opplegg. Trodde jo jeg skulle få spurt om litt ting..... Bortkastet tid, tullelege!!

Høres ikke ut som han har det sosiale antennene riktig plassert! Tror ikke at du skal uroe deg i forhold til at du ikke levde som en gravid de første ukene før du viste det. Tenk hvor utrolig mange som gjør det! Så lenge du lever som gravid nå og tar folat hadde jeg ikke stresset[emoji6][emoji1303]

Høres ikke ut som han har det sosiale antennene riktig plassert! Tror ikke at du skal uroe deg i forhold til at du ikke levde som en gravid de første ukene før du viste det. Tenk hvor utrolig mange som gjør det! Så lenge du lever som gravid nå og tar folat hadde jeg ikke stresset[emoji6][emoji1303]
Gjør mitt nå da

Back
Topp