Tullete i toppen??

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Idag har jeg for første gang på en uke og to vært litt ute blandt folk.
Vi var på Capella Play og jenta koste seg, og mannen koste seg :)
Vi satt der i ca to timer, og jeg rørte meg ikke av flekken.
Men etter to timer så kjente jeg meg helt tung i hodet, nesten svimmel men allikevel ikke direkte det heller, følte øynene gikk i kryss :p

Så er spent på når jeg skal tilbake på jobb på mandag, og de ikke tar hendyn til tidene som er greiest for meg :p

Noen andre som føler seg slik etter litt for mye folk?? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja orker ikke så mye som før og blir fort sliten av mye folk og lyder spesielt... Og veldig fort uggen form deretter

Ligger bare på sofaen jeg :(

Orker heller ingenting... Orker ikke besøk, orker ikke å leke med 1 åringen :( Har vært liggendes de siste dagene pga ekstrem kvalme, og i dag kom oppkasten og :( Min mor måtte komme å være med 1 åringen i dag, i mens sambo var på jobb i et par timer... Har ligget i senga og i sofaen hele dagen...

*klemmepå*

Jeg unngår folk generelt. Sånn at de ikke begynner å hate meg. For jeg liker vennene mine veldig godt. Men jeg er ikke noe spesielt hyggelig menneske for tiden...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

*klemmepå*

Jeg unngår folk generelt. Sånn at de ikke begynner å hate meg. For jeg liker vennene mine veldig godt. Men jeg er ikke noe spesielt hyggelig menneske for tiden...

Fnis!! Unnskyld, men... Fnis!!

Det hørtes ut som meg, har SÅ vond samvittighet overfor snuppa jeg... Glefser for alt om dagen :p
Prøver å si unnskyld da!! :)

Fnis!! Unnskyld, men... Fnis!!

Det hørtes ut som meg, har SÅ vond samvittighet overfor snuppa jeg... Glefser for alt om dagen :p
Prøver å si unnskyld da!! :)

Hehe. I dag satt jeg å hadde min tale om løvbiff til gubben.. kunne like gjerne kjøpt karbis å slått ihjel!!!

- igjen jenta mi, det er ikke hormonene dine som gjør dette å ille stabburet as?

Jeg er grusom.....

Jobben min er jo musiker, så det skal bli tungt å stå på scenen fra 23-tiden til 02-tiden fremover...:-/
Du må liksom være imøtekommende og hyggelig, og ikke minst se ut som at du digger det du gjør der fremme...blir VELDIG morsomt å se hvordan jeg kommer til og takle det :P

Jeg har også ekstremt kort lunte og glefser til alt og alle....men i dag hørte jeg ei mor som tilde grader kjefta så og si uprovosert til dattera si (var i allefall en filleting i mine øyne) og alle rundt snudde seg. Da tenkte jeg at jeg ikke er så ille likevel,,,,

Back
Topp