Tullete av meg...

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
...men jeg går allerede rundt og kjenner etter. Kjente det veldig raskt sist, men nå tror jeg kanskje jeg er litt i overkant på hugget her. Det river og sliter i den ene eggstokken, luktesansen er skjerpet, og jeg blir kvalm av lukten av Palmolive såpe. Kunne ikke være i nærheten av Palmolive sist gang :p

Regner med det bare er prøvingen som gjør meg tullete, siden første forsøk var på torsdag. Flere tullinger her?

Haha... Jeg var sånn sist jeg var gravid. Var tulling helt fra jeg kjørte fra klinikken ;) Måtte stoppe og sove,var kvalm osv :D Og jeg var jo gravid da(men mista i uke 5). Men jeg tror man blir litt tullete når man vet når el er og vet at man har hatt sex/blitt inseminert da. Første ganga jeg ble gravid merka jeg ingenting før jeg fikk positiv test,men da visste jeg ikke når el var eller,for jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid ;) Kommer sikkert til å være tullete om 15-16 dager og,for da skal jeg bli inseminert på nytt :D

Jeg merker ingen ting. Sist prøvde vi ikke. Men husker at den uken jeg egentlig skulle hatt mensen var jeg helt sykt trøtt. Så forventer å kjenne noe etterhvert om vi har klart det.

Jeg tror neppe det stemmer, men minnet jeg har fra forrige gang er at jeg våknet omtrent dagen etter med ømme bryst og vonde eggstokker :p Rart hvor fort hukommelsen roter det til. Men jeg vet jeg merket det lenge før IKM, for når jeg testet dagen før IKM hadde jeg vært helt merkelig lenge. Både med luktesans, hetetokter, humørsvigninger og at alt smakte ost. De nærmeste rundt meg var overbevist om at jeg var gravid, mens jeg nektet å tro det. Så det lar nok ikke vente lenge på seg, men 3 dager er vel litt i overkant raskt.

Ja, det tror jeg nok det er. Men jeg har bare prøvd én gang før, og da traff vi på første forsøk. Derfor vet jeg liksom ikke hvordan jeg reagerer på å prøve når det ikke har truffet liksom. Kanskje jeg føler akkurat det samme for alt jeg vet :p

Merker jeg blir bekymret over at jeg ikke har merket noe nå. Skal ha tr om en uke om jeg ikke er gravid. Så får bare vente å se. Selv om alle ønsker at det skal klaffe på første forsøk, så har jeg jo klart å bli gravid før, så er det jo bare å prøve på nytt å håpe på det beste. :-)

Det er over hodet ingen krise om det ikke er klaff på første forsøk igjen, men det føles som en evighet til neste runde. Kvalm når jeg er sulten er jeg også nå. Bare tull sikkert.

Jeg tror alle som har planlagt å bli gravide og gleder seg veldig blir litt tullete :) Jeg går også rundt og kjenner etter og det selv om jeg ikke har merket noe som helst med de forrige graviditetene mine... Godt å ha noen likesinnede her inne :)

Det var godt du sa. Hehe. Prøver å kjenne etter, men ikke kjent noe spessielt. Har hatt ømme bryst en meriode. Men det var før siste mens. Så det var ikke noe baby. Hehe.

Men tullete er jeg likevel. Jeg sjekker terminkalkulatoren ca toganger til dagen, om ikke mer, å niglor på termindatoen. Hehe. Også har jeg begynt å spørre lillejenta om det hadde vært koselig med en egen baby o.l. hehe. Men hun syns igrunn det ikke er noe stas. Litt kjipt, men regner med hun ikke helt vet hba hun svarer nei til enda. Hehe.

Back
Topp