Tullerier

snorkfrøkna

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Åå føler meg lurt! I går tidlig begynte det med rier, og varte heile dagen, heilt til kvelen kom. Slimproppen gjekk også, blodig og ekkel :p Var regelmessige rier heilt til 7 min mellom kvar, og så plutselig stoppa det heilt opp! Har hatt kanskje 1 i timen i løpet av natta, men ikkje noko meir. Eg som var heilt sikker på at no var det i gang! Slitsomt å gå heile dagen med rier... Håper det tar seg opp igjen, så eg får føda denne babyen ;)

Så kjipt at det stoppet opp! Men nå må jp fødselen være lile rundt hjørnet? ;)

Masse lykke til!

da vil jeg tru at fødselene er rett rundt hjørnet. Jeg satt slik sist gang jeg også hele dagen, dagen etter fortsatte det og da begynnte fødselen

Det er kjipt at det stopper opp.. jeg hadde det slik fredag og endte på sykehuset natt til lørdag.. men selvfølgelig stoppet det opp. Ble sendt hjem på dagen lørdag etter at det heller ikke hjalp med klyster på sykehuset. Er avflatet og hadde 3 cm åpning .. Hadde samme i går kveld men riene ble ikke ordentlig regelmessige og stoppet opp i 3 tiden i natt :mad: Blir så frustrert når det blir sånn. Sist hadde jeg styrtfødsel på 1.5 time så går rundt og er superstressa også fordi det kan gå superfort når det først er igang :confused:

Hater denne ventinga... Håper det skjer noe med oss fort ;)

På "mobben"

Her har jeg rier av og på hver dag nå, skjer jo ikke en dritt... men vondt er det når det står på :( Var på kontroll hos legen idag og ho mente på at det var forberedelse til fødsel... håper bare det kan bli skikkelige rier som fører til noe snart da, blir jo gal og bare veldig utslitt sånn som det holder på nå :(

Hadde det helt likt på søndag.. Rier hele dagen, etter en tur på KK sa det stopp! :confused:
siden det har det vært relativt stille her.. Kjedelig!! :rolleyes:

Godt å lese man ikke er alene:P Frustrerende....

Back
Topp