Tuller ved puppen?!?!

Kathy80

Forelsket i forumet
*MIA*
Sommerfuglene <3
Lille frøkna her kaver og tuller så på puppen!Drar i den (som ett gummistrikk)slipper og spiser og ser seg rundt! hun legger p seg godt så tror ikke det er mangel melk.Utrolig slitsomt og frustrerende!
Spiser også raskere enn før. Fler som har det på dette viset?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp! Har ei her som tar seg en pause i måltidet noen ganger og setter kløra i nippærn... Deilig! Not xD


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Blitt veldig mye tull ved puppen her siste tiden også, melk er det der, men han har liksom ikke tid til å ligge rolig å spise lengre.. Kaver, og vrir seg rundt som en anna tulling til tider.. Håper det bare er en periode..


Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)
 
Blitt veldig mye tull ved puppen her siste tiden også, melk er det der, men han har liksom ikke tid til å ligge rolig å spise lengre.. Kaver, og vrir seg rundt som en anna tulling til tider.. Håper det bare er en periode..


Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)
Får satse på det roer seg


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Vi må av og til amme i senga pga tull, og da sovner hun gjerne etterpå også :) Blir fort distrahert under amminga :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her funker det også noen ganger og legge seg i sengen, men det er jo litt vanskelig hvis man er utenfor huset


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åja da. Er en liten tøysejente! Driver også og sparker med beina mens jeg ammer, kan være ganske slitsomt til tider.
Hun blir også fort distrahert av ting rundt henne.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Åja da. Er en liten tøysejente! Driver også og sparker med beina mens jeg ammer, kan være ganske slitsomt til tider.
Hun blir også fort distrahert av ting rundt henne.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Lille kan fort bli distrahert her og. Beste på kvelden har jeg funnet ut, er å bare gå på rommet hennes, skru av lyset for så å gi a mat i mørten. Må til om hu skal få sovi :p


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Lille frøkna her kaver og tuller så på puppen!Drar i den (som ett gummistrikk)slipper og spiser og ser seg rundt! hun legger p seg godt så tror ikke det er mangel melk.Utrolig slitsomt og frustrerende!
Spiser også raskere enn før. Fler som har det på dette viset?


Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp