Tuller med maten.

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Ja, han her har begynt å tulle med puppen. Han er sulten og jeg legger han til. Han spiser litt, så slipper han puppen og vræler til! Så spiser han litt igjen etter mye kjemping, så vræler han på nytt. Andre ganger kan han spise i et til to minutter, så spytte ut puppen og ikke vil ta den igjen. Noen som har noen tips eller kloke ord?
 
Hm, mi gjør sånn når ho er trøtt. Men det har du nok utelukka allerede. Er det på begge sider? Han kan ikke ha fått vondt i nakken plutselig liksom?
 
Hm, mi gjør sånn når ho er trøtt. Men det har du nok utelukka allerede. Er det på begge sider? Han kan ikke ha fått vondt i nakken plutselig liksom?
Det er på begge sider ja, selvom han er uthvilt også. Han er jo sulten for han prøver å spise opp hele meg, men så suger han tre ganger på puppen og vræler. Hva skjer liksom...?
 
Hei:) er ny her på forumet, men fikk også baby i mars!

Gutten min gjør det der når han har vondt i magen -- kan det være det?
Ellers har jeg også lest at melka endrer seg litt etter 3 mnd, kanskje han bare må venne seg litt til det. ?
 
Hei:) er ny her på forumet, men fikk også baby i mars!

Gutten min gjør det der når han har vondt i magen -- kan det være det?
Ellers har jeg også lest at melka endrer seg litt etter 3 mnd, kanskje han bare må venne seg litt til det. ?
Det kan være at han har vondt i magen, han har veldig sjeldent vondt i magen *bank i bordet*
Jeg får bare håpe det blir bedre, men begynner å bli veldig sliten av det og puppene er jo som store meloner. Så må pumpe for å ikke dø av spreng. Takk for tips :)
 
Hei:) er ny her på forumet, men fikk også baby i mars!

Gutten min gjør det der når han har vondt i magen -- kan det være det?
Ellers har jeg også lest at melka endrer seg litt etter 3 mnd, kanskje han bare må venne seg litt til det. ?
Velkommen til forumet:)
 
Min også gjør det når han er trøtt eller har vondt i magen.. Eller kan det være at melka kommer for fort/sakte?
 
Min også gjør det når han er trøtt eller har vondt i magen.. Eller kan det være at melka kommer for fort/sakte?
Han har en tendens til å sette i halsen når han spiser, så mulig det kommer litt fort og mye på en gang. Kan liksom ikke gjøre noe med det, hehe. :)
 
Han har en tendens til å sette i halsen når han spiser, så mulig det kommer litt fort og mye på en gang. Kan liksom ikke gjøre noe med det, hehe. :)
Det gjør min å.. Noen ganger suger han en ventil i gang eller noe.. Slik at spruten bare står;)
 
du har ikke fått mensen tilbake? noen barn liker ikke smaken av melka når tante er på besøk for den forandrer litt smaken av melka
 
du har ikke fått mensen tilbake? noen barn liker ikke smaken av melka når tante er på besøk for den forandrer litt smaken av melka
Er det sant? Æsj! Nå så jeg for meg morsmelk med masse ekkelt mensenblod i (selv om jeg skjønner at det ikke er sånn det foregår altså) ;)
 
Han har en tendens til å sette i halsen når han spiser, så mulig det kommer litt fort og mye på en gang. Kan liksom ikke gjøre noe med det, hehe. :)
du kan prøve å pumpe litt med pumpe sånn at utdrivningsrefleksen ikke er så kraftig når babyen skal spise. jeg måtte gjøre det de første månedene før hvert måltid for hvis ikke satte lillegutt i halsen og hostet og kavet. det er jo litt tungvindt, men hjalp veldig for vår del :)
 
Kjenner meg helt igjen i det du skriver. Har ikke funnet noen logisk forklaring på hvorfor. Tror ikke det er vondt i magen, men når hun holder på som verst tar jeg henne bort, går litt med henne og prøver på nytt etter en liten stund, ofte går det bedre på forsøk nr.2 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner meg helt igjen i det du skriver. Har ikke funnet noen logisk forklaring på hvorfor. Tror ikke det er vondt i magen, men når hun holder på som verst tar jeg henne bort, går litt med henne og prøver på nytt etter en liten stund, ofte går det bedre på forsøk nr.2 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gjorde det du skriver i sta og det gikk mye lettere gang nummer to etter mye om og men. Gang nummer tre gikk enda bedre ;-) slitsomt er det ihvertfall.
 
Prøv mørkt og stille rom og se om det går bedre. Begynner å bli mye annet å følge med på og er ikke sikkert det er så spennende å spise om det er mye annet som skjer.
 
Back
Topp