tullemor79 blør.. igjen!

Lille Mille

Gift med forumet
Og takket være den teite legen hennes måtte hun stå alene på jobb når hun begynte å blø siden hun ikke få sykemelding [:@][:(]

Ser ikke at hun har skrevet noe om det, så da gjør jeg min plikt og informerer dere om dette. [:(]

Håper det går bra snuppa mi, det gjør nok det skal du se [:)] Gjorde jo det sist, og da gjør det det nå også! I morgen er det UL, og da ser du nok to  hjerter igjen [;)]

Huff ja, håper det. er så redd.[:(][:(][:(] Ser ut til at det har stoppa opp igjen da... Møkkamann[:@] I morra SKAL jeg har sykemelding

Har det stoppet opp igjen? Det er bra! [:D] Det lover godt! I morgen er det UL igjen!! [:D] Og det er nok fremdeles to små der [;)]

tror det har stoppa. Gruer meg til å ta crinone, frykter mye blod...

Skal fikse sykemelding i morra ElinR, og håper det er to hjerter i morra også

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: tullemor79

tror det har stoppa. Gruer meg til å ta crinone, frykter mye blod...

Skal fikse sykemelding i morra ElinR, og håper det er to hjerter i morra også

gir deg en stooooooooooooooor klem snuppa og krysser virkelig alt for deg at alt er supert på UL imorra, når klokka skal du dit?

skal dit kl 1015, så slipper heldigvis å vente hele dagen

For noe DRIT!! DU skal ha deg sykemelding! Også går nok alt bra med de to små... Det er en mager trøst, men noen har jo litt blødninger gjennom deler av svangerskapet uten at noe er feil. Lykke til i morgen! [:)]

ORIGINAL: Vugge

Uff! Det er ikke no go følelse! Men, jeg har en go følelse i magen, og dette går fint!
Krev sykemelding, ellers kan man vel få en på legevakten/ sykehuset?

Bra det har stoppet!! Lykke til!! :)

Takk for det, godt du har god følelse. Kjenner jeg gruer meg litt nå...

ORIGINAL: wishingstar

For noe DRIT!! DU skal ha deg sykemelding! Også går nok alt bra med de to små... Det er en mager trøst, men noen har jo litt blødninger gjennom deler av svangerskapet uten at noe er feil. Lykke til i morgen! [:)]

Tusen takk snuppa! Skal ha sykemelding i morra ja, er helt nedkjørt nå[:(]

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: wishingstar

Tusen takk snuppa! Skal ha sykemelding i morra ja, er helt nedkjørt nå[:(]

jepp, du skal først på UL og se at alt er perfekt...også skal du hjem og legge deg med beina høyt, momse saltkjeks, og være skikkelig rugemaskin for de to søte små [:D]

dette skal gå bra snuppa, er et godt tegn når du ikke blør nå. håper så inderlig at dette går bra. du må få deg sykemelding i morgen.klem

ORIGINAL: Nesing

Uff, blødninger, enten de er små eller større, er bestandig fryktelig skremmende [:(]! Håper og tror du får se to bankende hjerter også i morgen på UL. Ta for all del imot sm dersom de foreslår det på klinikken. Det er det beste du kan gjøre nå, Tullemor79. Lykke til videre! Håper du finner deg en annen fastlege snarest. Om du er kjapp, kan byttet gjelde allerede fra oktober mnd. [:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, blødninger, enten de er små eller større, er bestandig fryktelig skremmende [:(]! Håper og tror du får se to bankende hjerter også i morgen på UL. Ta for all del imot sm dersom de foreslår det på klinikken. Det er det beste du kan gjøre nå, Tullemor79. Lykke til videre! Håper du finner deg en annen fastlege snarest. Om du er kjapp, kan byttet gjelde allerede fra oktober mnd. [:)][:)]

ORIGINAL: Serene

nei ikke igjen [:(] men du det kan være helt normalt...
godt du skal inn på kontroll i morgen  og at du blir sykemeldt!!

Lykke til i morgen på UL, håper du får litt mer forståelse og omsorg, og at du blir sykemeldt og kan ta d med ro fremover

det derr e helt forferdelig, vet kossen du har d no[:(]

vist du ikke får sykemelding så prøv å gå te en privat gyn. forklar situasjonen og mest sansynlig får du sykemelding. det gjorde eg!!!!!!!!!

ønsker deg masse lykke til i morgen!!!!!!!!!!!!!

stor klem til deg!!!!!!!!!!!!

Hvis du ikke får sykemld av fastlegen i morgen så gå til legevakta, noen må gjøre noe [:'(] jeg blir så sinna. Si fra til sykehuset du skal på ul og forklar situasjonen og få de til og skrive et skriv sm du kan ta med til fastlegen også.

Uff dette er ikkje kjekt.. Håpar du får sykemelding i Porsgrunn.

Men lover bra då sidan blødningen stoppa opp igjen[:)]

Tusen takk for støtte jenter, blir helt rørt jeg[:)][:(]

Under en time til UL nå!

Nå... alt er bra ikke sant? [;)] Hva sier de om han tette legen din? Du SKAL sykemeldes NÅ!

Håpar alt stod bra til tross blødning?? Eg har ei venninde som hadde litt blødningar tidleg i begge sine svangerskap, men det gjekk bra begge gongene!  Kryssar fingrar for at alt såg bra ut på kontrollen din og at du fekk sjukemelding! Enkelte legar skulle rett og slett ikkje ha vore legar! Grrrr.

ingen som har hørt noe?????? tenker sånn på henne[:(]

Back
Topp