^Milla^ Gift med forumet 22 Sep 2009 #1 Noen som veit når hu skulle dit idag? Er så spent, leste at hun hadde blødd mere i går[:'(] Håper hun kommer tilbake snart med masse flotte nyheter [:D] Krysser fingrer å tær for deg[:)]
Noen som veit når hu skulle dit idag? Er så spent, leste at hun hadde blødd mere i går[:'(] Håper hun kommer tilbake snart med masse flotte nyheter [:D] Krysser fingrer å tær for deg[:)]
triinee Elsker forumet 22 Sep 2009 #7 Alt ser bra ut [:D] Har sneket inne på Assistert, og begge hjertene slår og alt ser flott ut [:)] (håper det går greit at jeg "sneik" på deg og sladra her, Tullemor! Har bare tenkt så masse på deg idag) [:)]
Alt ser bra ut [:D] Har sneket inne på Assistert, og begge hjertene slår og alt ser flott ut [:)] (håper det går greit at jeg "sneik" på deg og sladra her, Tullemor! Har bare tenkt så masse på deg idag) [:)]
Tullemor79 Gift med forumet 22 Sep 2009 #8 Det går så fint TrineBallerine[:D] Koselig at dere har tenkt på meg! Vært på personalmøte etter UL, så har ikke vært hjemme før nå. Har oppdatert i egen tråd nå
Det går så fint TrineBallerine[:D] Koselig at dere har tenkt på meg! Vært på personalmøte etter UL, så har ikke vært hjemme før nå. Har oppdatert i egen tråd nå