Ullvott
Elsker forumet
DA har de alltså slått til. Tullebekymringene 
Fra å være kjemperolig på at alt ordner seg - Om babyen kom i morgen så er det da vel ikke noe stress å rydde litt plass til klær, få opp vugga fra boden, sette istand vogna og dra ut å kjøpe litt småtterier. Det ordner seg. Null stress....
Til typen kjempebekymra:
- Soverommet vårt er alt for støvete og fullt av klær. Får vogga i det hele tatt plass ved senga?
- Lillen som sover på rommet like ved badet kommer til å våkne om natta når vi må skifte på babyen..
- Vi har ikke kommode til babyklærne - hvor og når skal vi kjøpe?
- Det er rot og mye tull i skuffer og skap - Hvor skal jeg begynne for å få orden?
- Bekkenet begynner å merkes litt for godt - jeg får ikke til å støvsuge ordentlig - vil det noen gang bli rent nok til babyen kommer?
- Alle klærne etter lillen som er for små må selges unna - når rekker jeg det?
- Kjøkkenet er ikke ferdig oppusset - vil vi rekke det?
- Søke NAV! Hvordan var dette nå igjen da???
Ja.. alle sånne rare tanker midt på natta. Er det mulig?
Rolige og minst stressa meg sitter her og er superbekymra
Flere som har det sånn til tider?
Og hva går bekymringene dine ut på?
Fra å være kjemperolig på at alt ordner seg - Om babyen kom i morgen så er det da vel ikke noe stress å rydde litt plass til klær, få opp vugga fra boden, sette istand vogna og dra ut å kjøpe litt småtterier. Det ordner seg. Null stress....
Til typen kjempebekymra:
- Soverommet vårt er alt for støvete og fullt av klær. Får vogga i det hele tatt plass ved senga?
- Lillen som sover på rommet like ved badet kommer til å våkne om natta når vi må skifte på babyen..
- Vi har ikke kommode til babyklærne - hvor og når skal vi kjøpe?
- Det er rot og mye tull i skuffer og skap - Hvor skal jeg begynne for å få orden?
- Bekkenet begynner å merkes litt for godt - jeg får ikke til å støvsuge ordentlig - vil det noen gang bli rent nok til babyen kommer?
- Alle klærne etter lillen som er for små må selges unna - når rekker jeg det?
- Kjøkkenet er ikke ferdig oppusset - vil vi rekke det?
- Søke NAV! Hvordan var dette nå igjen da???
Ja.. alle sånne rare tanker midt på natta. Er det mulig?

Rolige og minst stressa meg sitter her og er superbekymra
Flere som har det sånn til tider?
Og hva går bekymringene dine ut på?
Last edited: