Tulle syklus?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av LilleUllsokk, 21 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Noen som har opplevd at kroppen prøver på EL uten å få det til? Tatt EL test med sterkere og sterkere test strek, men aldri positiv (like sterk eller sterkere enn kontrollen har jeg ikke fått), før streken ble svakere og forsvant. Ikke hatt mensen etter siste kom til verden.. Ammer.

2. FrøkenMG Glad i forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Ja :) fikk positiv test, for så å bli negativ. To uker senere var el-test knallpositiv igjen, men g-test negativ. To uker senere kom mensen.

3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Man trenger ikke ha positiv test for å ha EL, og selv om man får positiv test så betyr det ikke at man har EL.
    Noen får ikke med toppen på testene fordi den er så kort og at man tester på feil tidspunkt i forhold til det. For å være sikker på om man har hatt EL så er det temping som er tingen.
    Kan jo også hende at kroppen ikke er helt i rute etter fødsel så den prøver litt. Hvor sterk har testene vært?

4. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Har ikke vært så sterke. Har ikke bilder dessverre. Men sterken gikk fra knapt synlig til litt mer synlig og deretter borte. Har tidligere (før svangerskapet) alltid fanget det opp på testene, men strekene nå har ikke vært i nærheten av de strekene jeg har hatt før.. Kroppen er nok ikke i rute, er 10 mnd siden fødsel (KS). Men virker som den prøver, men liksom ikke får til EL, om du skjønner :p opplevde det samme flere ganger, men uten at det har vært EL (antar jeg, siden det ikke har kommer noe mens).

5. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Fikk aldri positiv test, bare at steken ble synlig, svak og så litt sterkere før den forsvant.

Del denne siden