tulla 25 dagbok i prøve tida

titter innom og ønker deg lykke til med prøvingen og håper spiren sitter snart[;)]
 
takk for alle oppmuntringer[:D] ja det er noe dritt når tr kommer..
men da funker i hvertfall kroppen.
har vært noen tøffe dager nå... men prøver å se positivt fremover.
en nå på en av de siste tr dager forhåpentligvis og da er det ikke lenge til el ...
nå er det på tide at det klaffer her syns jeg
kunne tenkt å reise til gravid land snart
 
Satser på at de klaffer allerede nå jeg[;)]
Skal se du har lidd deg gjennom din siste TR for en stund...
 
Lykke til!!
 
TAKK DET HÅPER JEG VIRKELIG! NÅ SKAL DET KLAFFE FOR OSS ALLE.
 
ORIGINAL: tulla 25

takk for alle oppmuntringer[:D] ja det er noe dritt når tr kommer..
men da funker i hvertfall kroppen.
har vært noen tøffe dager nå... men prøver å se positivt fremover.
en nå på en av de siste tr dager forhåpentligvis og da er det ikke lenge til el ...
nå er det på tide at det klaffer her syns jeg
kunne tenkt å reise til gravid land snart

 
Ja er sant at er greit med at man får tr. Selv har jeg aldri ho på besøk så jeg er ikke normal[:D] Mangler el.. Du skal se at det ordner seg for dere og at du snart er framme til gravidland[;)] Ordner seg for snille jenter!![;)]
 
[:D] hello igjen jenter!! vet det er en stund siden jeg har skrevet her, var litt deilig med en pause også.
man blir så opphengt.
vel som dere sikkert ser etter som jeg fremdeles er på før svanger... så erjeg ikke gravid ennå.
akkurat nå er jeg nettopp ferdig med tr for denne gang.
 så nå er det vel bare å kaste seg ut i det igjen . og håpe på det beste.
 
Vil at du fortsatt skal vite at jeg håper for dere!!! Krysser fingra for at du vifter med en positiv test i slutten av syklusen[;)]
 
hei ida82 [:D] takk for at du stikker innom ,og krysser fingrene for oss. begynner å blei av ventingen nå..
men men det er ikke stort annet å gjøre ennog håpe at det ender i en liten spire
 
[8D] her er jeg og skriver litt i gjen.
 forrige uke og denne har vært ordentlig dritt. når  jeg endelig er fredig med tr.
nei da blir jeg syk og får hals betennelse og øre betennelse[:@] så nå går jeg på antibiotika.
gleder meg masse til å bli frisk.. men rekker ikke å bli fredig med kuren før mulig el... grrr
 
Uff... kjedelig å være syk assa!
Du får ha god bedring da!
 
Back
Topp