tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Gratulerer så mye... Dette blir spennende... :)
 
Ingen tvil lenger :) Termin 9 mai. Dagen etter jeg hadde termin med gutten min. Han er snart 4 mnd <3
ImageUploadedByBV Forum1472046296.135641.jpg
 
Har vel likt bilde på alle trådene jeg kom over, men må jo nesten gratulere deg også ❤
 
Snart 3 år siden siste post her, nå er jeg tilbake :oops: Vi skal muligens begynne å prøve fra august. En kort oppsummering: har to barn(april 16 og april 17), to graviditeter :) Første barnet klaffet i pp3, hvor jeg i forkant av prøvingen hadde gått på p-piller i ca 10 år. Syklusene etter pilleslutt ble lenger og lenger for hver syklus, men fikk positiv test på det jeg trodde var syklusdag 75. Andre barnet klaffet på første forsøk, 4 mnd etter fødsel. Begynte ikke på prevensjon etter fødselen med første.

Etter andre barnet begynte jeg på p-piller igjen. Det viste seg at jeg ikke tålte p-piller lenger, jeg ble et monster uten like. Holdt ut på pilla fram til januar 2019. Da var det nok! Har ikke begynt på annen prevensjon fordi vi da mest sannsynlig skal prøve på et tredje barn om noen mnd. Ikke tør jeg å prøve noe annet foreløpig heller :hilarious: Så nå framover blir det å få syklusen på plass!

Første syklus etter pilleslutt i januar ble på 39 dager. Er i min andre syklus nå! CD78!! :shifty: I går bestilte jeg Vitex. Får se om den er til hjelp med å stabilisere syklus.

Skriver mest for meg selv for å se hvordan tiden min var/er. Det er kjekt å se tilbake på :shy:
 
CD87 :sorry: I dag fikk jeg Vitex’n. Har tatt første pille nå. Er så spent på virkningen! Håper den vil stabilisere syklus og ikke minst at jeg merker virkning ganske fort. 3 mnd igjen til å få syklusen på rett spor :shifty:
 
CD1! I dag har jeg fått mensen, så da ble andre syklus etter pilleslutt på 94 dager(første på 39). Håper neste syklus blir mye kortere enn det denne syklusen var :rolleyes:
 
CD1! I dag har jeg fått mensen, så da ble andre syklus etter pilleslutt på 94 dager(første på 39). Håper neste syklus blir mye kortere enn det denne syklusen var :rolleyes:
Hurra for mensen! Måtte neste syklus blir kortere ja, stabiliserer seg nok snart skal du se :D:cool:
 
CD39. Ikke positiv EL test enda :shifty: I dag var jeg hos legen. Har blitt henvist til gyn med mistanke om PCOS.

Har ikke tatt Vitex siden i forrige uke. Jeg tenkte det var lurt med et opphold i tilfelle jeg måtte ta blodprøver hos legen i dag. Jeg har fått utskrevet noen tabletter, jeg er usikker på om jeg burde fortsette med Vitex med tanke på tablettene. Man burde ikke bli gravid med dem heller. Planen var å prøve på nr 3 i august, men hva som skjer fremover nå vet jeg ikke :meh:
 
CD71(14 minutter over midnatt)! Fikk positiv EL-test i går, CD70. Sitter her med blandende følelser. August var jo måneden vi skulle starte prøvingen. Men så ble alt bare kaos i hodet mitt pga et legebesøk. Jeg reiste dit pga store humørsvingninger, noe jeg har hatt siden 2015(etter p-pilleslutt). Startet opp med tabletter med sakte opptrapping. 25mg i to uker, 50mg i to uker og nå skal jeg gå på 100mg i to uker. Legen sa vi burde vente med prøvingen til humørsvingningene var borte. Jeg er bedre. Skal til legen 6. august for å ta blodprøve for å sjekke om se-conc nivået er innenfor ønsket område. Skal til gyn 1. august pga mistanke om pcos. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med denne eggløsningen som mest sannsynlig er på vei! De neste syklusene blir sikkert like lange som de har vært.. Denne eggløsningen blir nok augustmuligheten vår :sorry: Neste mulighet blir sikkert ikke før oktober/november pga eviglange sykluser :bag:

Edit:
Vi hoppet i høyet, så får det gå sin gang :bag:
 
Last edited:
CD72. Eggløsning i dag eller i går i følge EL-testene. Blir spennende å se når mensen kommer. Eller om det blir positiv g-test isteden. Håper vi rakk å legge inn aksjer. Hadde sex på CD71 og CD72(mellom kl 00:00-01:00 begge gangene). Før det var det en hel uke siden :eek: IKM 10/11 august om jeg faktisk har hatt EL.

Legger ved noen bilder. Positiv EL-test CD70
1-B0294-E9-23-E1-469-C-B8-C0-567-FE75-F979-C.jpg


EL-tester fra CD70(to øverste) og CD71(to nederste)
957-B2060-C2-B9-4-C17-BFF4-0-C32-F74-B7-C79.jpg


I dag, CD72
810-DB01-C-680-F-4644-A525-7269-CAE4-A3-CF.jpg
 
Back
Topp