tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Ja, kan den ikke bare komme som en oversvømmelse :arghh: Har ikke kommet noe mer blod. For en kropp jeg har :banghead: I morgen da kanskje… ellers veit jeg ikke hva jeg skal gjøre, om det bare blir sånne sparsomme blødninger x1 pr dag!


Ja :smiley-angelic001 :Heartred Venter på ordentlig mensen med åpne armer!

Hender seg at man spotter noen dager før tr, spesielt ved hormonell ubalanse.. Får håpe det er et tegn på at tr kommer for fullt veldig snart! Helst snarest.
 
Ja, kan den ikke bare komme som en oversvømmelse :arghh: Har ikke kommet noe mer blod. For en kropp jeg har :banghead: I morgen da kanskje… ellers veit jeg ikke hva jeg skal gjøre, om det bare blir sånne sparsomme blødninger x1 pr dag!


Ja :smiley-angelic001 :Heartred Venter på ordentlig mensen med åpne armer!

Det er så sinnsykt irriterende å bare bli gående å vente på at blødningen skal sette igang, også drøyer den:shifty: Går bare å venter på det her jeg også. Testene stiger ikke som de skal, så jeg håper bare det er en kjemisk og ikke en exu:-/ Håper mensen får ræva igang hos oss begge, så vi kan komme igang med en ny PP... Amen:Heartred
 
Det er så sinnsykt irriterende å bare bli gående å vente på at blødningen skal sette igang, også drøyer den:shifty: Går bare å venter på det her jeg også. Testene stiger ikke som de skal, så jeg håper bare det er en kjemisk og ikke en exu:-/ Håper mensen får ræva igang hos oss begge, så vi kan komme igang med en ny PP... Amen:Heartred
Ja!! Søren óg, begynte å få skikkelig trua på terminspire for deg :(
 
Ja!! Søren óg, begynte å få skikkelig trua på terminspire for deg :(
Ja, må si jeg har mistet håpet :confused: Satser bare på at kroppen greier å ordne opp selv:Heartred
 
PP1, barn nr 5, CD1
Mensen, mensen, jeg har fått menseeen! Endelig altså! :excited001

Nå starter snart prøvingen etter svangerskapsavbruddet på ordentlig. Jeg vet ikke sikkert om jeg har hatt en kjemisk graviditet etter svangerskapsavbruddet, men det føltes sånn. Både pga symptomer(6, 7 og 8DPO) og sterkere utslag på graviditetstestene. Kjemisk eller ei, ting kjennes greit. CD1 i dag! Jeg har ventet! Egentlig mest på ny graviditet, men jeg er glad for å bare ha fått et svar, mensen er her, og nå har vi muligheten til å prøve og bli gravide igjen. Det er onsdag, 14. des, i dag skulle jeg vært 20+1 med lille englejenta vår :sorry:

Vel.. Den første syklusen etter svangerskapsavbruddet ble på 38 dager. Det er ikke verst. Det er vanlig at den lar vente på seg etter et svangerskapsavbrudd. Jeg er spent på kommende syklus. Jeg er livredd for å få lang syklus fordi jeg har blitt så feit(!) den siste tiden. Har spist sjokolade hver jævla dag siden svangerskapsavbruddet… :banghead:

Jeg vurderer å begynne på Letrozol på CD3 eller CD4, bare for å være mest mulig sikker på at syklusen ikke blir lang. Jeg gikk på Letrozol i 2019 da vi prøvde på barn nr 3, pga lange sykluser som kom av sykelig overvekt. Det er så vanskelig å vite hva man skal gjøre. Man blir helt besatt og desperat etter å bli gravid når man har mistet sin lille skatt. Jeg er redd for å ta feil valg. Jeg har begynt å drikke salvie-te, den skal også hjelpe på at eggløsningen kommer til normal tid.

De siste dagene har jeg bestilt flere eggløsningstester og graviditetstester. Alle graviditetstestene jeg bestilte etter svangerskapsavbruddet er brukt opp! Jeg har tisset bort masse penger, og kommer til å fortsette med det etter hvert som det er klart for det :hilarious:

Framover skal jeg tempe(venter til mensen er over da jeg temper vaginalt) og så skal jeg teste etter eggløsning. Jeg bestilte termometer for litt siden. Begynte å tempe 7. desember. Faktisk veldig gøy og jeg gleder meg hver morgen til å følge med og legge inn tempen i charten.

Jeg laget IKM-gruppe i går og er skikkelig klar til å ta fatt på prøveperioden! Jeg har følt meg klar siden før svangerskapsavbruddet ble fullført, så ventetiden har vært lang. Jeg har grått mye over det :shy:

Jeg er spent på prøvingen.. Kanskje mer spent nå en sist. Nå er jeg redd for at det kan ta tid. Første barnet(gutt) klaffet i pp3. Andre barnet(jente) klaffet på første forsøk, 4 mnd etter fødsel. Tredje barnet(jente) klaffet i pp3 etter kjemisk/tidlig SA i pp1. Fjerde barnet(jente) klaffet i pp1. Jeg håper prøvetiden ikke blir lang… Alt jeg vil er å være lykkelig gravid :Heartred

Jeg håper jeg ikke blir spist opp av vonde tanker når jeg blir gravid, frykten av at noe er galt. Forrige gang følte jeg veldig på at det var min tur til å oppleve noe vondt, fordi jeg ikke hadde opplevd noe mer enn én kjemisk/tidlig SA tidligere, og det ble jo min tur. Lurer på om jeg vil få lignende følelse neste gang. Håper virkelig at det ikke skjer noe vondt neste gang. Håper på et vellykket svangerskap med en terminbaby. Håper på det samme for dere andre, så klart. Jeg unner ingen å oppleve noe som resulterer i «et barn for lite».

Jeg kommer ikke til å glede meg til kommende ultralyder. Uke 12 er ikke lenger en trygg milepæl.. forrige svangerskap har satt sine spor. Jeg kommer til å be om mange ultralyder, men jeg kommer til å grue meg til hver og én!

Kjønn spiller absolutt ingen rolle lenger! Det eneste jeg ønsker meg neste gang er et friskt barn. Har hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg innerst inne ønsket meg ei jente forrige gang. Vi fikk høre at vi fikk en gutt etter fødselen. Da jeg satt med babyen min i hånda hadde jeg så dårlig samvittighet for at jeg hadde ønsket meg jente… den lille var mer enn bra nok! Jeg skulle bare så ønske at han levde! Jeg ville ha han, min vakre skatt. For oss var det en gutt i 4 uker, frem til vi fikk svar på morkakeprøven at det var ei jente.

Jeg er redd for at folk rundt oss glemmer englejenta vår når jeg blir gravid igjen :Heartred Hun blir aldri glemt av oss. Hun er vårt fjerde barn. Nå begynner prøvingen på nr 5 :love017
 
Last edited:
Hurra for TR!
DENNE runden skal alt gå på skinner..! ❤️

Forøvrig, om du tar salvie denne runden, så ville jeg spart letrozolen til en evt neste pp ❤️ Så det ikke blir kræsj i virkningen. Kan bli litt tull om letrozolen hemmer østrogenet, også begynner salvien og skal stabilisere/sette i gang hormonene. (Ser det er litt usikkert hvordan salvie virker, annet enn at det fremmer eggløsning. Men kan være lurt å bruke bare en av delene av gangen).
 
Hurra for TR!
DENNE runden skal alt gå på skinner..! ❤️

Forøvrig, om du tar salvie denne runden, så ville jeg spart letrozolen til en evt neste pp ❤️ Så det ikke blir kræsj i virkningen. Kan bli litt tull om letrozolen hemmer østrogenet, også begynner salvien og skal stabilisere/sette i gang hormonene. (Ser det er litt usikkert hvordan salvie virker, annet enn at det fremmer eggløsning. Men kan være lurt å bruke bare en av delene av gangen).
Wæh, takk for tips! Da tror jeg at jeg heller går for Letrozol?? :nailbiting: Hva hadde du prøvd først?
 
Yeees, endelig kom TR og en ny PP kan begynne- forhåpentligvis den siste på leeenge :joyful: :Heartpink :smiley-angelic003 :smiley-angelic001 :love017 :smiley-bounce012 Skal krysse alt jeg bare kan for deg❤ Måtte det bli en liten septemberspire på der:smiley-angelic001:love017:Heartred
 
Wæh, takk for tips! Da tror jeg at jeg heller går for Letrozol?? :nailbiting: Hva hadde du prøvd først?

Ja, hvis letrozolen virker fint på deg, så er det jo like greit å ta noe du vet virker ❤️
 
Takk :love017 Ja, håper ikke kroppen fucker det til! IKM rundt 11. jan. Gjenstår å se om det blir sånn :nailbiting: Skal få god oversikt, skal tempe og teste etter EL :smiley-angelic001 CD3 i dag. Skal begynne å tempe når mensen er over.

Høres ut som en super plan :smiley-angelic003 :smiley-bounce012 Herregud, jeg er spent på dine vegne❤️ Håper sånn på septemberbebis på deg:smiley-angelic001:Heartred
 
Ja, huff a meg, tenk om jeg kunne vært så heldig at det klaffer med én gang:sad010:love017 Håper, håper, håper! Men kan vel ikke være såå heldig!

Joooh, kan du vel :smiley-angelic001 :Heartred Det er så velfortjent etter alt det vonde du nettopp har vært gjennom❤️ Håper du sitter med positiv test I hånda i januar❤️❤️❤️
 
Ååh, jaaa, jeg synes det :sad015 Krysser fingrene for at kroppen gjør jobben sin :sorry: Vanskelig å se for seg, men det er alltids håp :Heartred

Alltid håp vettu :Heartred Kommer til å heie på deg fra sidelinjen her, og håper det blir spire denne pp:Heartpink:smiley-angelic001
 
Back
Topp