TUL

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Da er jeg ferdig på ultralyd, jeg var så nervøs før jeg skulle inn..
Tok først utvendig, og man så allerede det lille knøttet da :love7 men han gjorde innvendig også, og man både så og hørte det lille hjerte slå, 116 slag i minuttet ❤️ så lettet ❤️

han målte til 6+1, og jeg er etter mine beregninger 6+0 :) Så stemmer veldig bra.

Vedlegg

• 75EF77BC-E854-497A-9EF3-EF964EC2C2FC.jpeg
    75EF77BC-E854-497A-9EF3-EF964EC2C2FC.jpeg
    342,4 KB · Visninger: 98
  • E4583E7A-1F2F-461F-B361-6DD47C4CAEF9.jpeg
    E4583E7A-1F2F-461F-B361-6DD47C4CAEF9.jpeg
    372,6 KB · Visninger: 59
Ååå så koselig :love7 Herrepitter som jeg gleder meg til tul neste onsdag nå:blob1

Så herlig å se! :Heartpink Må være en god følelse å se at hjertet slår. Og ikke minst høre det!

Herregud så gøy❤️❤️❤️ Gratulerer så mye, må ha vært en lettelse

Så stas! :Heartred Gratulerer så mye, må være deilig å vite at alt er bra der inne! Så gode bilder du fikk også. Jeg kunne ønske jeg hadde et lite vindu inn i livmora, blir gal av å ikke vite hvordan/om det går. 2 uker i dag til TUL. :nailbiting:

Så stas! :Heartred Gratulerer så mye, må være deilig å vite at alt er bra der inne! Så gode bilder du fikk også. Jeg kunne ønske jeg hadde et lite vindu inn i livmora, blir gal av å ikke vite hvordan/om det går. 2 uker i dag til TUL. :nailbiting:
Jaa, vindu inn hadde vært fint!:laughing021 Ja den ventetiden er grusom :schocked028

Så fantastisk:Heartbigred !! Gratulerer! :joyful:
Håper jeg også for sjans til å ta en tidlig ultralyd denne gang. Etter forrige svangerskap fikk jeg beskjed om at dersom jeg ble gravid igjen ville det bli et risikosvangerskap.:nailbiting: Har fått time hos legen neste uke, så krysser fingrene for at alt er i orden.

En gynekolog tilbudte meg å komme på TUL 5+4 for å bli beroliget, men er ikke dette alt for tidlig?
Har hørt at man helst bør vente til uke 7. Det er visst ikke alltid like lett å se hjerteslag tidligere, selv om fosteret er helt frisk.

En gynekolog tilbudte meg å komme på TUL 5+4 for å bli beroliget, men er ikke dette alt for tidlig?
Det er ganske tidlig, vil iallefall anbefale minst 6+0, tilfelle du er litt kortere på vei. Hjertet starter alt fra 5+2-5+4 fikk jeg beskjed om. Så hadde gitt det noen dager ekstra ❤️

hei hei!
Dette er lille ❤️ alt er som det skal til nå
etter mens beregning er jeg 7+0 i dag, men etter babys beregning er jeg noe mindre. Har fått Tul hver 14 dag til uke 12 så vil me tiden få ny termin dato :)

Vedlegg

• 3D19F734-2C73-4F49-9251-32020B222A0C.jpeg
    3D19F734-2C73-4F49-9251-32020B222A0C.jpeg
    124,9 KB · Visninger: 39
Da er jeg ferdig på ultralyd, jeg var så nervøs før jeg skulle inn..
Tok først utvendig, og man så allerede det lille knøttet da :love7 men han gjorde innvendig også, og man både så og hørte det lille hjerte slå, 116 slag i minuttet ❤️ så lettet ❤️

han målte til 6+1, og jeg er etter mine beregninger 6+0 :) Så stemmer veldig bra.

Så fantastisk! :Heartred Håper jeg kan få oppleve det samme. 18 dager til min TUL:love7

hei hei!
Dette er lille ❤️ alt er som det skal til nå
etter mens beregning er jeg 7+0 i dag, men etter babys beregning er jeg noe mindre. Har fått Tul hver 14 dag til uke 12 så vil me tiden få ny termin dato :)
Så herlig ❤️❤️

Ny TUL idag ❤️ Lille spiren har vokst mye, hele 13,9 mm nå ❤️ og hjertet dunker fortsatt :love7 han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også :p) så får se da hva som stemmer ❤️
Mest sannsynlig havner jeg i august gruppa, men i og med at jeg er veldig usikker på hva som stemmer, så blir jeg her til neste ul hvis det er greit ❤️

Vedlegg

• F9D34A95-6EB8-4A64-8D8A-EEAC93CB2E92.jpeg
    F9D34A95-6EB8-4A64-8D8A-EEAC93CB2E92.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
Ny TUL idag ❤️ Lille spiren har vokst mye, hele 13,9 mm nå ❤️ og hjertet dunker fortsatt :love7 han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også :p) så får se da hva som stemmer ❤️
Mest sannsynlig havner jeg i august gruppa, men i og med at jeg er veldig usikker på hva som stemmer, så blir jeg her til neste ul hvis det er greit ❤️

Herlig!
Det er drømmen å bli satt frem i tid:D

Back
Topp