TUL

Vinterland

Flørter med forumet
Ferdig å snike! Heihei!
Jeg bor i Vestfold, og er som de aller fleste andre her, gravid. Denne var ganske så uventet, men velkommen. ♥️
Jeg har vært til TUL for litt over to uker siden og fikk da se en 6+2 uker liten med bankende hjerte. Lurer på, hvor sikre kan de være i beregningene på hvor langt man er på vei så tidlig i svangerskapet ved en ultralyd? Etter siste blødning skulle jeg vært ennå lenger på vei.

Det er vanlig å bomme litt, å bli flyttet litt frem eller tilbake. Jeg ble flyttet fem dager med førstejenta.

Det er forskjellig når selve implantasjonen skjer etter EL, og det er også litt vanskelig å måle disse små.

Med graviditet nr to ble jeg flyttet i overkant av to uker, det sa jeg at var umulig, men hun stod på sitt. Det var da hjerteaksjon, men endte i en MA, så var tydeligvis et underutviklet foster.

Vil bare få si gratulerer og ønske deg velkommen! :):Heartred

Gratulerer og velkommen!
Jeg ble flyttet 3 uker frem jeg på OUL.
Gikk inn som ei i uke 20 og ut som ei i uke 23
Nå skal jeg på TUL i uke 12, bare for å være sikker på at jeg ikke er lenger, det skal være lettere å beregne alder på fosteret når det er lite visstnok, men uke 6 er det vel ikke så mye å måle på?

Gratulerer :)
Det er jo bare et utgangspunkt når man regner fra første dag i siste mens. Eggløsning kan være uregelmessig, og egget kan bruke dager på å feste seg. I tillegg er det også vanskelig å måle korrekt på tidlig ultralyd, så det er egentlig først ved ordinær ultralyd det er mer sikkert. Og terminen er jo bare en estimering den også, husker ikke hvor mange prosent, men det er egentlig ganske få som fødes på termindato :)

Gratulerer :)
Det er jo bare et utgangspunkt når man regner fra første dag i siste mens. Eggløsning kan være uregelmessig, og egget kan bruke dager på å feste seg. I tillegg er det også vanskelig å måle korrekt på tidlig ultralyd, så det er egentlig først ved ordinær ultralyd det er mer sikkert. Og terminen er jo bare en estimering den også, husker ikke hvor mange prosent, men det er egentlig ganske få som fødes på termindato :)

Kun 4-5 % faktisk!

Hvor lang syklus pleier du å ha? Jeg har lang syklus på 35 dager med El ca CD21, da har jeg blitt satt tilbake 7-10 dager med alle fire barna. Bedre for meg å regne fra antatt El.

Hvor lang syklus jeg har vet jeg faktisk ikke. Jeg vet bare når siste blødning var.
Jeg var egentlig ferdig å få barn jeg, men det gikk ikke helt etter planen.:eek::D Nå er jeg helt i bobla å synes dagene går skikkelig sakte.
Jeg ble ikke flyttet mer enn 4-5 dager, så det er kanskje ikke så mye? Om en uke skal jeg tilbake til ny UL, blir spennende å se hva de sier da. :)

Hvor lang syklus jeg har vet jeg faktisk ikke. Jeg vet bare når siste blødning var.
Jeg var egentlig ferdig å få barn jeg, men det gikk ikke helt etter planen.:eek::D Nå er jeg helt i bobla å synes dagene går skikkelig sakte.
Jeg ble ikke flyttet mer enn 4-5 dager, så det er kanskje ikke så mye? Om en uke skal jeg tilbake til ny UL, blir spennende å se hva de sier da. :)

Hvis du ikke helt vet hvor lang syklus du har og bare ble flyttet 4-5 dager hadde jeg ikke brukt én kalori på å bekymre meg, engang :Heartred

Back
Topp