TUL

Pineapple_

Flørter med forumet
Jeg er 9 uker på vei. Var på ultralyd i uke 6 og fikk høre hjertet, skal tilbake om 20 dager. Er da 12 uker. Men har så lyst å bestille en time i mellomtiden, har ikke blødd eller hatt noe smerter siden den ene gangen. Men da var det morkaka, legen så også hjertet da. Men jeg er fryktelig bekymra fordi, leser om alle SA og MA her inne og på Facebook. :( Er det unødvendig bekymring eller er det like så greit å bestille en i mellomtiden?

Jeg forstår bekymringen, men når ikke det er noen tegn til at noe er galt ville ikke jeg hatt en TUL i mellomtiden. Alle er forskjellige og må gjøre det som passer dem :)

Jeg hadde en på 8+5, og er 12+4 nå. Skal ha neste på 14+1, og det føles leeeeenge til, så forstår deg godt! Kommer til å vente, håper å få vite kjønn, og da anbefalte jm å vente til minst 13+4/5. Men ja.... skulle gjerne hatt en svipptur inn nå! Har fortsatt milde symptomer, men det har jeg hatt hele veien, så regner det som et godt tegn. Prøver å ikke bekymre meg.

Har du råd til det er det jo bare å bestille seg en time hvis du er bekymret ;) Har endelig TUL på mandag, da er jeg 12+2 - hadde plutselige blødninger i uke 10, så jeg går og venter og venter... skulle gjerne ha hatt drop-in-time kjenner jeg :smiley-ashamed004

Skjønner så godt at du er bekymret! :Heartred
Det kan være vanskelig å sitte og lese på forum når det skrives så mye om at folk mister. Viktig og huske på at det er myyye større sjanse for at det går bra, enn at det går dårlig. Kanskje det ikke er så lurt å lese så mye på forum akkurat nå om du er bekymret? Kanskje ta en liten pause :) Det er fint å sitte på forum, men man kan ikke ta til seg alt man leser.
Jeg er i uke 10+5 i dag, og skal på tul når jeg er 12+1. Ikke vært på noe tidligere. Men skulle helst vært på ul hver uke :p

Kjenner igjen følelsen. Hadde også ultralyd i uke 6 og fikk bekreftet at alt så fint ut da. Har til og med kjøpt meg doppler, og jeg finner hjertelyden med den. Men likevel er jeg jo litt bekymret for at noe skal være galt, og det føles utrolig lenge å vente helt til 20. juli med neste TUL, men jeg skal prøve å holde ut. Selv om det føles ut som en evighet til :p
Jeg prøver å tenke på at stort sett så går det jo bra. Så jeg må bare håpe at jeg er blant flertallet denne gangen :)

Jeg har allerede vært på to tul, er 11 uker i morgen. Kjente det var godt å ikke gå rundt å bekymre seg hele tiden. Så har man økonomi til det, så ville jeg gjort det:)

Jeg er 9 uker på vei. Var på ultralyd i uke 6 og fikk høre hjertet, skal tilbake om 20 dager. Er da 12 uker. Men har så lyst å bestille en time i mellomtiden, har ikke blødd eller hatt noe smerter siden den ene gangen. Men da var det morkaka, legen så også hjertet da. Men jeg er fryktelig bekymra fordi, leser om alle SA og MA her inne og på Facebook. :( Er det unødvendig bekymring eller er det like så greit å bestille en i mellomtiden?
Kjenner meg sååå igjen! Redd for SA og MA, men også for at fosteret er sykt eller lign. Men det får man evt ta stilling til neste ultralyd om man skulle finne ut noe som ikke er som det skal... men fy. Trodde hodet hadde nok med barna man har og jobb, men det fosteret krever like mye hodekapasitet og energi :P

Enig med den som sa man skulle hatt åpen time for UL :D
Neste UL for oss er 14/7. Da har man kommet til 12+2

Kjenner meg også veldig igjen I det.. bestill time hvis du har mulighet og det gjør at du klarer å slappe bedre av. Sannsynligvis går det kjempefint❤️

Ville bestilt time, så slipper du å overtenke på det. :Heartpink Jeg har vært heldig med en lege som hadde ultralydmaskin tilgjengelig og har spurt om jeg vil se når jeg har vært hos han. Det har virkelig lettet bekymringene mine!

Om det finnes gynekologer eller ultralydklinikker med åpne timer ville jeg bestilt! Jeg ønsket tidlig UL fordi jeg har en tendens til å overtenke og jeg er så glad jeg dro! Har i tillegg fått bestilt til 14. juli nå så heldigvis ikke altfor lenge til.

Og husk det at sjansen er større for at det går bra! :love7 Tankene har en tendens til å løpe løpsk.

Back
Topp