TUL

Pineapple_

Flørter med forumet
Jeg er 9 uker på vei. Var på ultralyd i uke 6 og fikk høre hjertet, skal tilbake om 20 dager. Er da 12 uker. Men har så lyst å bestille en time i mellomtiden, har ikke blødd eller hatt noe smerter siden den ene gangen. Men da var det morkaka, legen så også hjertet da. Men jeg er fryktelig bekymra fordi, leser om alle SA og MA her inne og på Facebook. :( Er det unødvendig bekymring eller er det like så greit å bestille en i mellomtiden?
 
Hørt at hvis du ser liv på ultralyd etter uke 8 så det det veldig liten sjanse for at noe går galt etterpå.
Men så lenge du så liv i uke 6 og alt så greit ut så regner jeg med at det gjelder da også :)

Men jeg hadde ultralyd i uke 7,uke 9 og uke 12 med første da:p hadde prøvd lenge og mistet to ganger så trengte en del bekreftelser for å klare å slappe av :)
 
Dersom økonomien har rom for en ekstra tul i mellom de 2 andre - og at du blir mer rolig da - så kjør på!
Jeg hadde en ul 8+3, og neste blir 12+3. Føles som en evighet til (8+6 idag)
Men lommeboka mi er ikke så fan av en ekstra så tenker jeg heller må prøve å holde meg litt opptatt nå som det er sommer! prøve å ikke sitte hjemme å bekymre deg hele dagene.

bare husk at der er myyyye oftere det går bra, enn at det går dårlig! Man leser oftere om SA/MA på forum da de som har plettfrie svangerskap ikke har like stor grunn til å dele noe, da det ikke finnes noe spesielt å dele! Statistikken er på din side. Tiden går sakte nå, men plutselig er det 2021 og du sitter med baby i armene dine ❤️
 
Jeg ville fulgt magefølelsen. Dersom du føler større trygghet med å ta en til tul, så synes jeg du skal gjøre det, så lenge lommeboka tillater det. Jeg fikk to tul på sykehuset, og bestilte en ekstra privat med yngstemann i uke 12. Det fikk meg til å slappe av, og ikke frykte ny abort i så stor grad:) Uansett: Det at du har fått høre hjertet er jo en stort pluss, og sannsynligheten for at det går bra er stor❤️
 
Back
Topp