TUL

Majjj89

Betatt av forumet
Teller ned dager til TUL her.. Har time neste tirsdag, er da 7+6. Etter å ha mistet syv ganger så er jeg ikke så veldig optimistisk. Dessverre.. Men er vel bare forsvarsmekanismen som jobber for fullt her.

Noen som vil dele sin opplevelse fra TUL? Hva kan jeg forvente å se? Hvordan var det for dere? Hadde dere en god eller dårlig magefølelse før timen? Noe annet? Legg gjerne ved bilde :Heartred
 
Last edited:
Teller ned dager til TUL her.. Har time neste tirsdag, er da 7+6. Etter å ha mistet syv ganger så er jeg ikke så veldig optimistisk. Dessverre.. Men er vel bare forsvarsmekanismen som jobber for fullt her.

Noen som vil dele sin opplevelse fra TUL? Hva kan jeg forvente å se? Hvordan var det for dere? Hadde dere en god eller dårlig magefølelse før timen? Noe annet? Legg gjerne ved bilde :Heartred
Jeg har også time neste tirsdag, da er jeg 9+1 :) grugleder meg:Heartred
 
jeg har neste torsdag på 7+3 og grugleder meg også, skikkelig skummelt dette
 
Har mistet en gang før og har nå termin i samme måned som jeg mistet:angel7

Jeg fikk tidlig ultralyd i uke 7, og er ikke så mye man kan se egentlig. Men ser en hulrom(fostersekken) og i venstre hjørnet for meg lå embryoet godt gjømt inni. Ble vaginalt ultralyd, og jeg føler det går bedre nå enn sist. Føle dette er mye sterkere enn min første:hug013

Du sier du har mistet syv ganger? Jeg kan forhåpentligvis trøste med at min mor kjenner noen som mistet så mange ganger, men fikk til tilslutt, håper det går for deg å! Du fortjener å se et lite peanøtt på skjermen med bankene hjerte:signs003
 
Jeg hadde time sist uke, da var jeg 6+6. Før timen hadde jeg ikke noe god magefølelse, som sikkert henger sammen med lite symptomer. Men det var en liten bønne med et hjerte som dunka :Heartred
 
Jeg hadde tidlig UL 7+3, og grudde meg fryktelig pga tidligere MA. Men der var heldigvis alt i orden :Heartred Du ser ikke så mye da, en liten bønne og en liten pulserende hvit prikk midt på som er hjertet som slår :) Såg også antydning til en navlestreng og en innskrumpet plommesekk som hadde gjort jobben sin ferdig :)
 
Har bestilt time til jeg er rundt 12 uker ca, grugleder meg :nailbiting::)
 
Sniker fra juli. Dette fikk vi se på ultralyd ca 7+3
 

Vedlegg

  • 213832E7-395F-4283-A199-86871107D2CB.jpeg
    213832E7-395F-4283-A199-86871107D2CB.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 107
Jeg blødde en god del og valgte å dra til TUL i Oslo (var på jobbreise). Var veldig bekymret og hadde ingen forhåpninger om liv egentlig. Fikk se et bankende hjerte og en liten spire på ca 6+6. Alt var i skjønneste orden.

Det var en helt unik opplevelse og jeg sitter igjen med en god følelse. Skulle ønske TUL var en del av den ordinær svangerskapsomsorgen. Mye er skummelt som førstegangsfødende og alt føles ganske uvirkelig :bookworm: Skal tilbake i uke 11:happy:
 
Jeg blødde en god del og valgte å dra til TUL i Oslo (var på jobbreise). Var veldig bekymret og hadde ingen forhåpninger om liv egentlig. Fikk se et bankende hjerte og en liten spire på ca 6+6. Alt var i skjønneste orden.

Det var en helt unik opplevelse og jeg sitter igjen med en god følelse. Skulle ønske TUL var en del av den ordinær svangerskapsomsorgen. Mye er skummelt som førstegangsfødende og alt føles ganske uvirkelig :bookworm: Skal tilbake i uke 11:happy:
Fantastisk :) Gratulerer med bankende hjerte på UL <3
 
Nå var jeg en uke senere enn når du skal, men vi fikk se en hel del. Var 8+5, og knøttet var 21mm.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200303_212900.jpg
    Screenshot_20200303_212900.jpg
    37,5 KB · Visninger: 59
Jeg var her 8+1
 

Vedlegg

  • 20200220_095000.jpg
    20200220_095000.jpg
    44,5 KB · Visninger: 45
Var på tul i dag pga blødning. Men alt var heldigvis i den skjønneste orden. :Heartred:Heartred Jeg er 8 uker og 4 dager, spiren er 2 cm lang. Her er noen bilder.
 

Vedlegg

  • 20200304_111710.jpg
    20200304_111710.jpg
    20,1 KB · Visninger: 51
  • 20200304_111746.jpg
    20200304_111746.jpg
    27,2 KB · Visninger: 51
  • received_564159860845782.jpeg
    received_564159860845782.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 51
Jeg syns at det er alt for lite UL Undersøkelse i norge og ble veldig sjokkert da fikk vite det. Landet jeg kommer fra har vi flere ila svargenskap og det er vedig beroligende men, sånn er her og vi kan alltid bestille privat da og hvis er noe uvanlig så får man tettere oppfølging
 
Var på tul i dag pga blødning. Men alt var heldigvis i den skjønneste orden. :Heartred:Heartred Jeg er 8 uker og 4 dager, spiren er 2 cm lang. Her er noen bilder.

så fantastisk!! Det var godt å høre/lese, har fått med meg her inne at du har vært litt bekymret :Heartred og så fantastiske ul-bilder :Heartred:Heartpink
 
så fantastisk!! Det var godt å høre/lese, har fått med meg her inne at du har vært litt bekymret :Heartred og så fantastiske ul-bilder :Heartred:Heartpink
Ja, fantastisk. Håpet ble litt ute når jeg blødde, men var visst ingen skade skjedd. Veldig fine bilder ja, veldig fornøyd med de :):Heartred
 
Teller ned dager til TUL her.. Har time neste tirsdag, er da 7+6. Etter å ha mistet syv ganger så er jeg ikke så veldig optimistisk. Dessverre.. Men er vel bare forsvarsmekanismen som jobber for fullt her.

Noen som vil dele sin opplevelse fra TUL? Hva kan jeg forvente å se? Hvordan var det for dere? Hadde dere en god eller dårlig magefølelse før timen? Noe annet? Legg gjerne ved bilde :Heartred

Jeg har det på samme måte. Forbereder meg mentalt på dårlige nyheter :sorry: Vet ikke om det er en reel dårlig følelse eller om det bare er frykt. Time i morgen tidlig, 8+4 :nailbiting:
 
Jeg har vært på tul på tirsdag, fikk da se et lite frø, fikk se hjertet slå, og fikk også høre hjertet slå! Det var helt merkelig og spennende å tenke at det faktisk er i magen min!
 
Back
Topp