TUL

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Vært på tidlig ultralyd idag og såg et bankende hjerte :Heartred Jordmor tok faktisk utvendig ultralyd, er bare 7+5, men det gikk heldigvis bra. Såg ikke så alt for mye siden det er tidlig men såg heldigvis et bankende hjerte. Følt at jeg har hatt lite symptomer, så deilig med en bekreftelse på at det var liv der.

Flere som har tatt utvendig ultralyd så tidlig?
 
Vært på tidlig ultralyd idag og såg et bankende hjerte :Heartred Jordmor tok faktisk utvendig ultralyd, er bare 7+5, men det gikk heldigvis bra. Såg ikke så alt for mye siden det er tidlig men såg heldigvis et bankende hjerte. Følt at jeg har hatt lite symptomer, så deilig med en bekreftelse på at det var liv der.

Flere som har tatt utvendig ultralyd så tidlig?
Gratulerer så masse :)
Nei, ikke så tidlig
jeg hadde tul sist mandag, var da 10+4, det var innvendig
 
Gratulerer så masse :)
Nei, ikke så tidlig
jeg hadde tul sist mandag, var da 10+4, det var innvendig

Tusen takk:Heartred Fikk komme tilbake igjen om noen uker da jeg er 12 uker på vei, gratis for å se at alt står bra til da
 
Gratulerer :):Heartred Jeg har tatt utvendig så tidlig før. :happy: Fikk bedre bilder innvendig, men så tidlig ser man jo ikke så mye likevel :happy:
 
Gratulerer :):Heartred Jeg har tatt utvendig så tidlig før. :happy: Fikk bedre bilder innvendig, men så tidlig ser man jo ikke så mye likevel :happy:

Takk:Heartred Ja hun her jordmoren tok visst ikke innvendig så var bare utvendig som var alternativet...
 
Gratulerer!

Vi tok utvendig på 8+0 :)
 
Sååå godt å få se ett hjertet som banker❤️
 
Back
Topp