TUL

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg skal på TUL i morgen og lurer i den anledning på om man bør gå på do rett før? Bør blæra være tømt eller ikke. Er snakk om innvendig ul:)

Tror ikke det har noe å si. Den er så liten uansett. Lykke masse til :happy:

Jeg skal på TUL i morgen og lurer i den anledning på om man bør gå på do rett før? Bør blæra være tømt eller ikke. Er snakk om innvendig ul:)

Jeg var på ultraportalen i Trondheim. Det første de gjorde var å spørre om hvor lenge siden jeg hadde vært på do. Fikk beskjed om å gå på do. Hører med til historien at jeg var så nervøs at jeg ikke fikk til å tisse, og jordmor kommenterte at jeg hadde veldig mye urin under ultralyden

Jeg spurte når jeg kom for jeg måtte på do og var selv usikker! Jordmor sa jeg kunne tisse før ultralyd :)

Kan dette forskjellig mellom innvendig og utvendig? Jeg hadde en utvendig TUL mandag og fikk denne beskjeden før:

Hei,

Bekrefter din time hos oss mandag 2. september kl. 16.00 til ultralyd undersøkelse.

Husk å drikke rikelig med vatn, og unngå vannlatning siste 1/2 time før undersøkelsen.

Kan dette forskjellig mellom innvendig og utvendig? Jeg hadde en utvendig TUL mandag og fikk denne beskjeden før:

Hei,

Bekrefter din time hos oss mandag 2. september kl. 16.00 til ultralyd undersøkelse.

Husk å drikke rikelig med vatn, og unngå vannlatning siste 1/2 time før undersøkelsen.
Jeg hadde også utvendig og fikk lov å tisse rett før undersøkelsen :p Virker som det er stor forskjell og det beste er å spørre plassen du skal til :)

På en ul jeg var på kommenterte jordmor at nå hadde jeg mye urin i blæren, så kommanderte hun meg på do og etter det fikk vi bedre bilder av mini. Husker ikke hvor langt jeg var på vei på dette tidspunktet:) så det virker til å være forskjellig praksis ja!

På en ul jeg var på kommenterte jordmor at nå hadde jeg mye urin i blæren, så kommanderte hun meg på do og etter det fikk vi bedre bilder av mini. Husker ikke hvor langt jeg var på vei på dette tidspunktet:) så det virker til å være forskjellig praksis ja!
Samme her, måtte gå på do midt under undersøkelsen:hilarious:

Tror jeg går på do før undersøkelsen jeg hater å bli bedt om å gå på do, synes det er litt flaut:facepalm:

Back
Topp