Tul

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Har vært på ny ultralyd i dag. For en uke siden så vi et lite knøtt på ca 3 mm, han målte meg til 6+0. Lille knøttet har vokst fint og i dag målte han meg til 7+1. Fine hjerteslag, fikk vi også se❤️ Er lettet og glad, snart så jeg tørr å tenke at dette kan gå bra. Har vært så dårlig de siste dagene, kvalme, hodepine og helt vanvittig sliten og trøtt☺️ Fikk med et veldig skurrete bilde, men måtte ha det☺️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    20,8 KB · Visninger: 29
Fikk du innvendig eller utvendig ul? Jeg var også på ul i dag. Er 7+2. Fastlegen min kan ta ul på kontoret. Jeg fikk utvendig og kunne så vidt se noe blinke. En liten ert med puls. Hadde nok sett mer med innvendig ul. Men legen var fornøyd med det han så så da ble det ikke innvendig. Selv skulle jeg gjerne tatt innvendig så ting vært litt tydeligere på skjermen. Skal tilbake om 25 dager.

Fikk du innvendig eller utvendig ul? Jeg var også på ul i dag. Er 7+2. Fastlegen min kan ta ul på kontoret. Jeg fikk utvendig og kunne så vidt se noe blinke. En liten ert med puls. Hadde nok sett mer med innvendig ul. Men legen var fornøyd med det han så så da ble det ikke innvendig. Selv skulle jeg gjerne tatt innvendig så ting vært litt tydeligere på skjermen. Skal tilbake om 25 dager.
Han tok innvendig ultralyd, tror det er mest vanlig så tidlig. Jeg så tydelig at knøttet hadde vokst masse på den uken. Magisk og et lite mirakel hver gang ❤️

Gratulerer! For en lettelse å se et bankende hjerte :love2

Gratulerer så mye med flott TUL. Bare å glede seg :D

Back
Topp