Sprudlende_sokker
Forelsket i forumet
Kanskje dumt spm, men må dette gjøres på en dyr og spesialisert klinikk? Eller er dette noe som en vanlig gynekolog kan gjøre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det er litt spesielt å kløne til detEn vanlig gynekolog kan fint gjøre det gjorde det med min første, men her er det vanskelig å få time pga få gynekologer, så med nr 2 gikk vi på fancy klinikk, da fikk vi forøvrig med oss bilder av noen andre sin baby (slapp betale for timen for de mistet våre)
Og med nr 3 gikk vi til en rimelig privatpraktiserende, kvaliteten var deretter.
Skal til gynekologen min denne gang, fordi jeg hadde time der i utgangspunktet
Da blir det ringerunde på mandagBare spør om de tar innvendig ultralyd
Lykke til, og ja - be om innvendig ulDa blir det ringerunde på mandag
Det er jo litt penger, men veldig stas så får man jo ikke gjort noe til eller fra med noe uansett, så det er jo «unødvendig» i den forstand... men stas Så får man vite om det bare et én daÅh, er så i tvil om vi skal ta TUL eller ikke... gjorde ikke det med førstemann. Vurderer å gi en TUL-time i Valentines gave til samboeren, eller foreslå at vi kan gi det i Valentines gave til hverandre. Hadde vært fint å se at alt står bra til
Det er jo litt penger, men veldig stas så får man jo ikke gjort noe til eller fra med noe uansett, så det er jo «unødvendig» i den forstand... men stas Så får man vite om det bare et én da
Det er jo veldig koselig da Men selvfølgelig ikke nødvendig, men veldig koselig. Sa jeg at det var koselig?Åh, er så i tvil om vi skal ta TUL eller ikke... gjorde ikke det med førstemann. Vurderer å gi en TUL-time i Valentines gave til samboeren, eller foreslå at vi kan gi det i Valentines gave til hverandre. Hadde vært fint å se at alt står bra til
Det er jo veldig koselig da Men selvfølgelig ikke nødvendig, men veldig koselig. Sa jeg at det var koselig?
Det ville vært en veldig koselig gave ja så spennende at han ikke vet det enda da!Hæ? Er det koselig?!
Får først fortelle det til ham, vurderer å vente med det til Valentines Day faktisk, for da er han hjemme. Det vil jo også være en koselig Valentines gave
Det ville vært en veldig koselig gave ja så spennende at han ikke vet det enda da!
Det skjønner jeg det blir liksom litt mer personlig. Du er flink som klarer å holde deg da, jeg syns det var vanskelig bare å vente til mannen kom hjem fra jobbHan jobber borte og jeg har lyst til å fortelle det ansikt til ansikt
Det skjønner jeg det blir liksom litt mer personlig. Du er flink som klarer å holde deg da, jeg syns det var vanskelig bare å vente til mannen kom hjem fra jobb
Selv om jeg ikke har opplevd det selv, så forstår jeg hva du mener. Tror jeg ville reagert likt selvDet er nok også litt fordi jeg liker å holde det litt for meg selv, rett og slett fordi jeg føler jeg har mistet så mange ganger. Høres sikkert dumt ut, men det føles tryggere når bare jeg vet... vanskelig å forklare