Tul

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
hei alle sammen :-) Idag er det min tur til min første tul :nailbiting::nailbiting: jeg må rett å slett ha en bekreftelse på at det er noe i magen da jeg ikke helt tror på det selv :facepalm: vil da værev9+3 noen andre som har vært på ultralyd da?? Gleder meg masse :D:D:Heartred

Lykke til! :D :Heartred

Lykke lykke til :) oppdater oss når du kommer tilbake da. Jeg skal i morgen, 23 timer og 57 minutter til

Jeg skal også på tul idag, av samme grunn som deg :p Har relativt lite symptomer og må ha bevis på at det ikke bare er innbilning :hilarious: Er 10+0 idag :happy: Du får ha masse lykke til og oppdater oss gjerne når du er ferdig :Heartred:D

Jeg skal også på tul idag, av samme grunn som deg :p Har relativt lite symptomer og må ha bevis på at det ikke bare er innbilning :hilarious: Er 10+0 idag :happy: Du får ha masse lykke til og oppdater oss gjerne når du er ferdig :Heartred:D
Hahah bra vi er flere :facepalm::D jeg har veldig lite symptomer, men det hadde jeg også med førstemann å han er idag 14 mnd :angelic: skal oppdatere når jeg er ferdig :D så får du også ha masse lykke til å si ifra Åssen det går :Heartred

Oppdater også du også :)

Hadde ultralyd på tirsdag og ble satt til 11 uker! Fikk se en sprellende baby med armer, ben, normal hodefasong og ryggrad:-) Var helt fantastisk å se og høre hjertet slå!:)

Herregud, noe så fantastisk gøy og vakkert!!  :Heartred:Heartred Babyen hoppet og spratt rundt inni magen, veivet med armer og bein og var svært så aktiv :D Helt merkelig å se hvor mye den spreller rundt inni der uten at man ikke kjenner noe :hilarious: Jeg fikk tårer i øynene og gliste fra øre til øre når vi fikk høre hjertelyden, helt nydelig :love7 Rusket ble målt til 4,02 cm (CRL) og sonografen mente jeg da var 10+5 (er 9+6/10+0 ut ifra mens/antatt befruktning) :happy:

Herregud, noe så fantastisk gøy og vakkert!!  :Heartred:Heartred Babyen hoppet og spratt rundt inni magen, veivet med armer og bein og var svært så aktiv :D Helt merkelig å se hvor mye den spreller rundt inni der uten at man ikke kjenner noe :hilarious: Jeg fikk tårer i øynene og gliste fra øre til øre når vi fikk høre hjertelyden, helt nydelig :love7 Rusket ble målt til 4,02 cm (CRL) og sonografen mente jeg da var 10+5 (er 9+6/10+0 ut ifra mens/antatt befruktning) :happy:
Åååh så fantastisk! :happy093:Heartred Gratulerer så mye!! :-) :-) :Heartred

Gratulerer med vell overstått TUL :)
Grugleder meg så enormt til det er min tur på tirsdag :)
Herlig og lese at alt gikk bra :p

Back
Topp