TUL

Har bestilt tidlig ul når jeg er 8 uker. Har bestilt på ultralydklinikken i Bergen, der vet jeg de er veldig flinke.

Har bestilt TUL når jeg er 10+3 :-) hvis alt går bra så er det jo morsomt å se en ordentlig baby på UL. Erfaringen min er at ordinær ultralyd brått kan være i uke 20, pga for lite kapasitet. Så da ville vi ha en liten sniktitt :)

Jeg lurer på å dra når jeg er 6+2, er veldig tidlig. Men jeg drar på tre ukers ferie etterpå, og har lyst til å være litt beroliget ettersom jeg hadde en sa i september... Men jeg har ikke helt bestemt meg enda!!

Takk for svar :D vurdere bestille time til når jeg er mellom 8-10 uker :-) vil å ha en snik titt før oul :D tenkte også å dra på 3D ul,

Jeg skal allerede 6+2. Det er fordi jeg er nervevrak etter å ha mistet fire ganger på ett år. Skal uansett ha TUL fordi dette er prøverør.

Jeg skal også ha TUL 6+2. Siden dette er første graviditet etter 2,5 år med prøving og to mislykkede IVF så tror jeg ikke helt at det er sant [emoji85] Trenger å få en bekreftelse på at det er liv og håper selvfølgelig at jeg får det [emoji2] Kommer sikkert til å ta enda en TUL før OUL også [emoji2]

Jeg skal på tul 6+6 og rundt uke 11-12 ❤️ Jeg får dette siden vi har mistet så mye uten at noen forstår noe av det når vi har 2 små fra før. Uten historikken min så hadde vi fått tul i uke 11-12 siden jeg jobber på huset og det er da de ser mest :)

Back
Topp