Tul

Lillemy23

Andre møte med forumet
I dag har jeg vært på tidlig ultralyd og fikk se ett bankende hjerte[emoji173]️ men jeg ble litt bekymret siden hun målte embryoet til kun 7 mm, så hun regnet med jeg var ca. 1 uke kortere enn jeg er.. er egentlig 8+0.. hun ville ha meg tilbake om en uke for å se utviklingen.. jeg blir jo veldig bekymret, men fikk med mange fine bilder og 3 videoer hvor man tydelig kan se hjertet slå! Har noen av dere vært borti det samme?
Hadde håpet jeg bare kunne gledet meg nå da jeg fikk se ett bankende hjerte..
dffc8433e6ea1f6a62b6d29b56ad350a.jpg

Er du helt sikker på når du hadde eggløsning da? Det kan være du hadde el litt senere enn du tror. [emoji4] jeg hadde el en uke senere enn normalt den mnd jeg ble gravid, vet det fordi jeg tok el tester.

Veldig godt å få ny kontroll om en uke da[emoji4] det kommer nok til å gå helt fint!

Er nok det, er bare kjedelig å få enda en bekymring[emoji22] jeg tok el tester jeg også, og fikk positiv på dag 16, så stemmer nok at jeg er 3-4 dager senere enn hvis jeg regner ut fra mens[emoji4] håper bare alt går bra[emoji173]️

Gratulerer med vell overstått TUL :D
Du er nok bare litt mindre på vei :)
Pga forsinket EL eller embryo i dvale litt ;)

Gratulerer med vell overstått TUL :D
Du er nok bare litt mindre på vei :)
Pga forsinket EL eller embryo i dvale litt ;)

Takk for det[emoji7] ble veldig glad, men ble litt blandede følelser, men er tok bare litt kortere på vei[emoji4] også vokser det vel litt i rykk og napp[emoji848]

Er nok det, er bare kjedelig å få enda en bekymring[emoji22] jeg tok el tester jeg også, og fikk positiv på dag 16, så stemmer nok at jeg er 3-4 dager senere enn hvis jeg regner ut fra mens[emoji4] håper bare alt går bra[emoji173]️

Hvis du fikk positiv el test på dag 16 hadde du ikke el før dag 17 eller 18. Høres ut som en helt logisk forklaring [emoji4]

Sniker litt fra april;) Jeg ble også satt 1 uke tilbake på TUL, og har hatt 2 UL etter dette som viser fin vekst og et friskt foster. Så her var eggløsningen senere ute enn normalt sett:rolleyes: er nå i uke 14 og alt ser bra ut så langt:love2

I dag har jeg vært på tidlig ultralyd og fikk se ett bankende hjerte[emoji173]️ men jeg ble litt bekymret siden hun målte embryoet til kun 7 mm, så hun regnet med jeg var ca. 1 uke kortere enn jeg er.. er egentlig 8+0.. hun ville ha meg tilbake om en uke for å se utviklingen.. jeg blir jo veldig bekymret, men fikk med mange fine bilder og 3 videoer hvor man tydelig kan se hjertet slå! Har noen av dere vært borti det samme?
Hadde håpet jeg bare kunne gledet meg nå da jeg fikk se ett bankende hjerte..
dffc8433e6ea1f6a62b6d29b56ad350a.jpg
jeg vsr på ul i dag. 6+6 målte gyn det til og den var 8.3 mm.

Sniker litt fra april;) Jeg ble også satt 1 uke tilbake på TUL, og har hatt 2 UL etter dette som viser fin vekst og et friskt foster. Så her var eggløsningen senere ute enn normalt sett:rolleyes: er nå i uke 14 og alt ser bra ut så langt:love2

Så godt å høre[emoji4] da satser jeg på det de det samme som med deg[emoji1]

Back
Topp