TUL

Åååååh så fantastisk !!!!! Gratulerer, det må være så godt <3 hvor langt var du på vei sist og nå?

Gratulerer. :)

Hvordan går det med deg XuperB? Lenge siden jeg har sett deg her...?

Jeg spratt ut og tok en liten time out pga blødninger og at det røy inn med den ene SA og MA-en etter den andre, og tråder om blødninger osv. Måtte skyve bort det hele litt, frem til TUL i dag. Fikk se en liten fin bamsemums med flotte hjerteslag og perfekt lengde ifh til svangerskapslengden (målt til 8+0 og jeg er 7+6 ut fra menstermin og når jeg mener EL var). Så, det går bra nå. :)

Så deilig! Kan tenke meg det var en stor lettelse? Vil det si at du var 6+6 når han ikke kunne se embryoet? (Fant selv en tom fostersekk 6+0 sist uke og gyn mente det var game over)

Så deilig! Kan tenke meg det var en stor lettelse? Vil det si at du var 6+6 når han ikke kunne se embryoet? (Fant selv en tom fostersekk 6+0 sist uke og gyn mente det var game over)

Var 6+2 når han ikke så noe. Så nesten ingenting idag heller, men så tydelig hjerteslag [emoji7]

Det høres jo fantastisk ut! Var det innvendig UL hos gynekolog/spesialist? Har du målt hcg i tillegg?

Så flott! [emoji3]

Back
Topp