TUL

Cat90

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Skal på privat TUL imorgen, og kjenner jeg gruer meg litt for at de skal finne noe galt[emoji85] er 11+3 imorgen og håper så inderlig de finner et foster og hjerte som slår[emoji173]

Jeg bestilte TUL til neste mandag. Da er jeg ca 12 og en halv uke på vei. Er dette et optimalt tidspunkt for å sjekke at alt er i orden, ellerbør jeg satse på å heller få en tid littfør/senere? Ønsker å få best mulig info i fht nakkefold osv.

Jeg bestilte TUL til neste mandag. Da er jeg ca 12 og en halv uke på vei. Er dette et optimalt tidspunkt for å sjekke at alt er i orden, ellerbør jeg satse på å heller få en tid littfør/senere? Ønsker å få best mulig info i fht nakkefold osv.

det er veldig bra tidspunkt for tul [emoji1303]

Lykke til idag [emoji1319]

Takk alle sammen [emoji1] nå er jeg så letta og har en så mye bedre følelse en før jeg reiste[emoji1] etter en SA i mars har ikke ville forholdt meg til lille i magen, men å se nå et bankende hjerte og en baby som spreller så fælt ble følelsene noen helt andre og det er så godt[emoji173] ble satt tilbake til 10+6 i stedet for 11+4 men det kjennes helt greit[emoji1] nå håper jeg bare at det går veien videre[emoji1] kjenner at humøret og alt er mye bedre[emoji1]

Back
Topp