TUL

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Hvor mye/lite kan man egentlig se i uke 6? Jeg vurderer å ringe gyn. i morgen for å få tul,men er litt mot sin mening dersom det er liten sjanse for å se et bankende hjerte. Noen som har vært på ul så tidlig?[emoji15]

Jeg var på fredag, 5+6.
Så en liten hvit prikk og pulsering/blinking, som var hjertet.

Jeg var i uke 6, kunne kun se fostersekken. Skal tilbake nå i uke 9 så håper å få se noe mer da

Jeg husker i første svangerskap, så var jeg på tul i uke 6, og vi fikk se et bankende hjerte. [emoji4]

Da er det jo mulig å se. Hadde nok roet nervene å se et bankende hjerte[emoji173]

Har vært på TUL omkring 6+3/4 før og sett bankende hjerte. Avhenger av kyndighet til den som gjør det og utstyr bl a.
Jo lenger du klarer vente, jo bedre er det og jo større sannsynlighet for å se noe

Kan jeg spørre hvordan dere regner dere frem til uke 6?
Legene forholder seg ofte til første dag i siste mens og så finnes det utregningtabeller/hjul for all info utifra det.
Dersom du vet når du hadde EL (befruktningsdato) blir det mer nøyaktig. Da kan du også si at du er 2+0 dagen for EL. Når du er 6+0 er den lille bare fire uker.

Jeg hadde EL 25/6 og var 4+0 nå søndag 9/7.

Fikk time til mandag. De mente det ikke var nødvendig før det og egentlig vat det litt tidlig. Men greit nok,da er jeg7+2 [emoji5][emoji106]

Burde absolutt se hjertet da

Back
Topp