Tul?

Preggonurse

Blir kjent med forumet
Noen som vet hvor tidlig det er noe vits med tul? Jeg vil ha det for å få pappan litt mer med (han klarer ikke helt å forstå at det er noen der inne), og å bare se at hjertet slår så vi vet at det lever..forventer ikke å se noe mer egentlig

Sniker. Ville dratt rundt uke 9-10. Da ser man lettere at det begynner å bli ett lite menneske. Før det så er det mer som en Bamsemums

Sniker. Ville dratt rundt uke 9-10. Da ser man lettere at det begynner å bli ett lite menneske. Før det så er det mer som en Bamsemums

Hyggelig med bamsemums også da, så lenge det er en levende en :) har bestilt 9 mai, og da er jeg vel 9+5 tror jeg, så da passer det jo fint! Takk for svar! :)

Vi skal 12+0 organrettet for å se om alt er som det skal.

Sniker: Jeg ville tatt rundt uke 10 tenker jeg. Jeg fikk TUL av sykehuset av helt andre grunner, men de valgte da uke 10 for at det skulle være mest gunstig :)

Følges tett på riksen, så skal inn neste uke 5+6. Er mest for å se at overstimuleringa er bedre, men hadde vært kjekt å se hjertet også da [emoji171][emoji92]

Sist gang var vi på tul 8+3 så en liten Bamsemums med et bankende herte[emoji7][emoji7][emoji7] Trur jeg kommer til å bestille ca da nå også, bare for å få bekrefte at det er en liten levende baby inni det[emoji175][emoji175]

jeg bestilte i dag :) skal inn når jeg er 7ùker 5 dager :) håper de klarer å se pittelitt da. men bestiller ny i uke 12. vi vil kun inn nå så tidlig for å se om det er en eller to

Jeg bestilte til 11.mai, tror jeg er rett under 11uker da :) jeg var ikke på tul med frøkna, men nå ønsket samboer å gå på tul, så da går vi :) opprinnelig hadde jeg ikke tenkt å gå på tul, men nå når det er bestilt er jeg jo veldig spent :D

Har bestilt til vi er 12+1, forcenter da å se noe som iallefall ligner litt på et menneske :love017 var omtrent samtidig med storebror, men ble da satt tilbake til uke 11. Var da overraskende mye en så:Heartred

Back
Topp