TUL

600kr sto der på nettsiden til de jeg skal til,så håper det stemmer:p
Bare en tanke - for det høres ut som den prisen jeg fikk sist, men viste seg å være 1200 da det er invendig ultralyd så tidlig. Utvendig koster ofte mindre - så er verdt å sjekke det så man ikke får sjokk ;)

1600,- men det er ikke henvist fra lege (har legetime på mandag), bare bestilt privat for å se hjertet (i 7+5). Det er veldig dyrt, men håper å kanskje få en henvisning mellom nå (5+6) og den private av legen. Vi får se. Grunnen til at vi venter til uke 7 er fordi jeg ikke vil oppleve usikkerhet rundt om hjertet har startet eller ikke, slik jeg opplevde i forrige svangerskap.

Bare en tanke - for det høres ut som den prisen jeg fikk sist, men viste seg å være 1200 da det er invendig ultralyd så tidlig. Utvendig koster ofte mindre - så er verdt å sjekke det så man ikke får sjokk ;)
Ahh takk for at du ga beskjed! Det blir sikkert den prisen da,men det er helt greit:) Men godt å være forbedret ja:p

Ahh takk for at du ga beskjed! Det blir sikkert den prisen da,men det er helt greit:) Men godt å være forbedret ja:p
Ja, jeg syns det var verdt det da - men fikk litt bakoversveis da jeg betalte :P Plutselig dobbel pris ;) Men først trodde jeg det var fordi de hadde funnet tvillinger inni der og de dermed sjekket dobbelt, men det stemte ikke :P Haha (altså - det var tvillinger, men det var ikke derfor det kosta mer ;) )

Ja, jeg syns det var verdt det da - men fikk litt bakoversveis da jeg betalte :p Plutselig dobbel pris ;) Men først trodde jeg det var fordi de hadde funnet tvillinger inni der og de dermed sjekket dobbelt, men det stemte ikke :p Haha (altså - det var tvillinger, men det var ikke derfor det kosta mer ;) )
Haha,hadde nok også fått den tanken ja! Hadde vært litt teit å måtte betale ekstra for at det er to inni:hilarious:
Men tror jeg skal forberede mannen også før vi skal sånn at han ikke tror jeg sa 600kr bare for å få "lov" :p

Haha,hadde nok også fått den tanken ja! Hadde vært litt teit å måtte betale ekstra for at det er to inni:hilarious:
Men tror jeg skal forberede mannen også før vi skal sånn at han ikke tror jeg sa 600kr bare for å få "lov" :p
Er jo mulig det ER 600 da, men ville bare forberede. Også kan du jo i samme slengen forberede ham på tvillinger? ;) hihihi

Hvordan er det med å bestille privat ul, kan man bestille det selv på sykehuset?
Finnes ikke private klinikker her..vil så gjerne ha en tidlig ultralyd, å er usikker på om legen vil henvise meg dit. Har time 3/4.

Hvordan er det med å bestille privat ul, kan man bestille det selv på sykehuset?
Finnes ikke private klinikker her..vil så gjerne ha en tidlig ultralyd, å er usikker på om legen vil henvise meg dit. Har time 3/4.

Hm, vet ikke hvordan det er å bestille selv på sykehuset. Tror ikke jeg kunne bestilt på sykehuset her med mindre det hadde vært en veldig god grunn for det. Når jeg har fått henvisning fra legen til tidlig ultralyd har det også vært på private klinikker bare.

Hm, vet ikke hvordan det er å bestille selv på sykehuset. Tror ikke jeg kunne bestilt på sykehuset her med mindre det hadde vært en veldig god grunn for det. Når jeg har fått henvisning fra legen til tidlig ultralyd har det også vært på private klinikker bare.

Får høre hva legen sier. Har hatt to sa tidligere, og går på progesteron nå, så mulig man har rett på tettere oppfølging. Bare å vente å se [emoji4]

Back
Topp