Tul

Bkno7564282

Andre møte med forumet
Hei :) var på tidlig ul i dag, da jeg ikke viste hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke fikk mensen etter p pille slutt.. Fikk beskjed om at det var maks 4 uker hun kunne se noe var på gang men ikke noe foster. Andre som har vært så tidlig? Er det vanlig at di ikke ser noe enda? Fikk ny time om 3 uker, håper da di kan se noe mer :)

Hei :) var på tidlig ul i dag, da jeg ikke viste hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke fikk mensen etter p pille slutt.. Fikk beskjed om at det var maks 4 uker hun kunne se noe var på gang men ikke noe foster. Andre som har vært så tidlig? Er det vanlig at di ikke ser noe enda? Fikk ny time om 3 uker, håper da di kan se noe mer :)
Vi tok ikke før i uke 8 sist. De ser nok en fostersekk og kanskje plommesekken, men rundt uke 6-7 bør man se mer :)

Jeg var på tidlig ul 5+4 og da kunne vi se liten på 2 mm og hjerteaktivitet . Men til
Å med gyn var overrasket :) de sier etter uke 6 en burde se :)

Det var fint å vite! Håper jeg får time til TUL siden jeg ikke fikk igjen mensen etter jeg tok ut spiralen før jeg testet positivt. Det er 5 uker siden til mandag

Bestiller du privat og betaler selv for dette?

Hjertet begynner å slå født i uke 6. Var i uke 6 forrige svangerskap oh da kunne hun akkurat se noe

Back
Topp