Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til Lillestrømgynekologene (holder til i romerike helsebygg) imorgen (4+6) på ultralyd pga en muskelknute i livmoren. Kan fortelle hvordan jeg synes de var, men dit må man ha henvisning fra lege.
Skal til Lillestrømgynekologene (holder til i romerike helsebygg) imorgen (4+6) på ultralyd pga en muskelknute i livmoren. Kan fortelle hvordan jeg synes de var, men dit må man ha henvisning fra lege.
Er ikke i Lillestrøm men Martin Lundring på Jessheim er kjempe flink.
Jeg har også vært hos Martin Lundring, både privat på Jessheim og på KK på Ahus. Veldig fornøyd!Er ikke i Lillestrøm men Martin Lundring på Jessheim er kjempe flink.
Fikk påvist muskelknute før jeg ble gravid. Nevnte det for legen når jeg var der og hun synes det er greit at man får time hos gynekolog for å følge med på den, for muskelknuten kan bli større av hormoner man får under graviditeten.
Muskelknute kan også føre til økt sjangs for SA fikk jeg beskjed om av legen.
Skulle egentlig ikke ha time før uke 7-8, men de hadde en avbestilling så fikk time allerede imorgen (er 5 uker imorgen, så veldig tidlig)
Fikk påvist muskelknute før jeg ble gravid. Nevnte det for legen når jeg var der og hun synes det er greit at man får time hos gynekolog for å følge med på den, for muskelknuten kan bli større av hormoner man får under graviditeten.
Muskelknute kan også føre til økt sjangs for SA fikk jeg beskjed om av legen.
Skulle egentlig ikke ha time før uke 7-8, men de hadde en avbestilling så fikk time allerede imorgen (er 5 uker imorgen, så veldig tidlig)
Gikk veldig bra. Muskelknuten satt på motsatt side av der spiren har festet seg så burde ikke oppstå noe problemer. Den var enda ikke blitt noe større men vi skulle følge med om den vokste litt lenger ut i svangerskapet.
Lillestrømgynekologene var koselig sted. Fikk damen som heter Ingebjørg. Koselig dame. Siden det ikke var så mye å se annet enn en sort prikk så gikk timen ganske fort. Men hvis jeg hadde noe jeg lurte på eller ville komme inn til time før oul så kunne jeg nå ringe og bare spørre siden jeg nå var inne i systemet dems.
Gikk veldig bra. Muskelknuten satt på motsatt side av der spiren har festet seg så burde ikke oppstå noe problemer. Den var enda ikke blitt noe større men vi skulle følge med om den vokste litt lenger ut i svangerskapet.
Lillestrømgynekologene var koselig sted. Fikk damen som heter Ingebjørg. Koselig dame. Siden det ikke var så mye å se annet enn en sort prikk så gikk timen ganske fort. Men hvis jeg hadde noe jeg lurte på eller ville komme inn til time før oul så kunne jeg nå ringe og bare spørre siden jeg nå var inne i systemet dems.
Vet ikke om andre har opplevd det, men jeg var hos Vivek Sethi én gang for å ta celleprøve, dagen etter la han meg til som venn på facebook.Kan også anbefale gynekolog Vivek Sethi (gynekologsethi.no). Han holder til i Lørenskog. Er privat og koster litt, men var utrolig flink. Var der idag pga blødning på morgningen idag (han er åpen på lørdager også) og han beroliget meg veldig. Hadde fått dårlig opplevelse igår hvor gynekolog hos legen ikke fant noe foster og idag hvor jeg hadde blødning på morningen. Han har topp nytt utstyr og fant både fostet og hjerte som banket. Han klarte også å finne hjertelyd noe som var utrolig godt og høre. Var via innvendig ul. Er 6+0 idag.
Vet ikke om andre har opplevd det, men jeg var hos Vivek Sethi én gang for å ta celleprøve, dagen etter la han meg til som venn på facebook.
Syns det var litt ubehagelig, så vil bare si ifra
Vet ikke om andre har opplevd det, men jeg var hos Vivek Sethi én gang for å ta celleprøve, dagen etter la han meg til som venn på facebook.
Syns det var litt ubehagelig, så vil bare si ifra