Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Jeg ønsker å få gjennomført en TUL. Dessverre så er det ikke flust av privatklinikker (som jeg vet om) i nærheten av Vesterålen som gjennomfører dette. Er det noen her som har erfaring med TUL ved Vitalisklinkken i Harstad? Eventuelt andre steder i samme område?
Har vært flere ganger på Vitalisklinikken, veldig fornøyd!! Jeg har gått til samme gynekolog der i forkant av forrige og dette svangerskap, og hatt TUL forrige svangerskap. Tenker å dra dit denne gang også! Ringte klinikken idag for å få satt opp time, men de har ikke helt oversikt enda så jeg ble satt på venteliste også skulle de ringe meg opp igjen når de vet hvilke dager den gynekologen skal være der. Koster litt over 1500kr på vitalis.
Ellers vet jeg bare av Aleris i Bodø, der kan man se på nettet hvilke dager de har ledig og bestille time, noe jeg evt vurderer dersom ikke den gynekologen i Harstad jeg vil til er der når jeg kan reise dit. På Aleris kostet det 18-1900kr mener jeg.