TUL vil, men tør ikke?

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Har så lyst på TUL å se plomma, høre hjerteslagene!
Men samtidig tør jeg ikke i tilfelle det ikke er noe liv inne der.. flere som føler det samme?

Jeg vil heller på tul og få dårlig beskjed da, enn å gå rundt etter uke 12 å tro at alt er fint, for så å få fryktelig beskjed på oul uke 18-20. Men det er bare slik jeg tenker da. Er veldig nervøs for tul likevel da og synes dagene går sent frem til det.

Jeg vil heller på tul og få dårlig beskjed da, enn å gå rundt etter uke 12 å tro at alt er fint, for så å få fryktelig beskjed på oul uke 18-20. Men det er bare slik jeg tenker da. Er veldig nervøs for tul likevel da og synes dagene går sent frem til det.

Helt enig med deg!

Vil MYE heller finne det ut tidlig om det ikke er liv enn senere så deler ikke helt det synet :)

Enig :) har helt angst for å gå rundt å tro at alt er ok når det ikke er det. Klarer også å «nyte» graviditeten mer nå som jeg har vært på tul og sett at alt var bra.

Vet det hadde vert verre å få høre det des lenger tid det går. Men samtidig vil en nyte lykken så lenge en har den?

Har iallefall mannet meg opp å bestilt time, å hvem skulle trodd at di hadde ledig time enten i dag eller om noen uker. Så spent og nervøs på ettermiddagen i dag!

Vet det hadde vert verre å få høre det des lenger tid det går. Men samtidig vil en nyte lykken så lenge en har den?

Har iallefall mannet meg opp å bestilt time, å hvem skulle trodd at di hadde ledig time enten i dag eller om noen uker. Så spent og nervøs på ettermiddagen i dag!

Skjønner den tanken veldig godt!
Lykke til i dag [emoji1]

Back
Topp