Tul uke 6

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!
Noen som har vært på tul i uke 6? Erfaringer? For tidlig?
Har bestilt i både uke 6 (6+0) og 7.. Tenkte avbestille en av timene.

Ser ikke så mye i uke 6, bare kanskje hjertet. ville ha venta litt;)

Sniker fra mai-forumet. Jeg var på tul da jeg var 6+2 (jevnlig kontroller ettersom jeg har mistet 3 ganger siste året). Gynekolog fant ingen ting, og jeg fikk litt hetta. Seks dager senere var jeg på ny ul. Gynekologen fant da foster med hjerteaktivitet, målt til 7+1. Det er ulike årsaker til at man ikke alltid ser et foster så tidlig, blant annet kan de ligge i dvale fortalte gyn. Jeg ville derfor holdt en knapp på ul i uke 7:)

Jeg skal i morgen tidlig, da er jeg 6+5, tror jeg hvertfall :) kan fortelle etter hvordan det gikk?

Sniker fra mai-forumet. Jeg var på tul da jeg var 6+2 (jevnlig kontroller ettersom jeg har mistet 3 ganger siste året). Gynekolog fant ingen ting, og jeg fikk litt hetta. Seks dager senere var jeg på ny ul. Gynekologen fant da foster med hjerteaktivitet, målt til 7+1. Det er ulike årsaker til at man ikke alltid ser et foster så tidlig, blant annet kan de ligge i dvale fortalte gyn. Jeg ville derfor holdt en knapp på ul i uke 7:)

Ja det er jo en liten sjans for at de ikke finner noe pga det er for tidlig.. Tror jeg skal satse på ul i uke 7 da. Orker ikke unødvendige bekymringer:-)!

Jeg skal i morgen tidlig, da er jeg 6+5, tror jeg hvertfall :) kan fortelle etter hvordan det gikk?

Fortell gjerne! Fint med erfaringer,, men alikevel ..mine timer er når jeg er 6+0.. Og den andre 7+0. Hvis du har 6+5 er du jo nærmere 7 enn 6 :)

Fortell gjerne! Fint med erfaringer,, men alikevel ..mine timer er når jeg er 6+0.. Og den andre 7+0. Hvis du har 6+5 er du jo nærmere 7 enn 6 :)
Jeg forteller i morgen :)
Er selvsagt ikke helt sikkert jeg er 6+5, men er det i følge mens :)

Jeg hadde ventet til minst 7+0. Jeg har vært i uke 5+6, 6+1, 7+0, 8+0 og 12+1... Dette er riktignok fordelt på tre svangerskap. Men man ser ikke så mye mer enn et hjerte som banker før uke 7+0... Rundt 8+0 ++ ser de ut som bamsemumser. I uke 12 så er de jo ferdige babyer som mer eller mindre bare skal gro <3

Hei!
Noen som har vært på tul i uke 6? Erfaringer? For tidlig?
Har bestilt i både uke 6 (6+0) og 7.. Tenkte avbestille en av timene.
Kommer litt an på hva du er ute etter.
Jo lenger du klarer vente, jo bedre og sikrere ift at det avogtil kan være litt vrient å få sett hjerteaktivitet (spesielt hvis du ikke er sikker på EL).
Har vært 6+3 på UL tidligere og skal imorgen (idag) igjen. Er kun for å se at hjertet slår, må vite at det er liv. Har vært 7+ også. Ser litt mer, skal egentlig "alltid" se hjerteaktivitet da.

Var idag tidlig. Ble satt tilbake så er 6+1 på vei.
Alt så bra ut og man så at hjertet slo, hun sa vi ser det akkurat har begynt å slå :)

Var idag tidlig. Ble satt tilbake så er 6+1 på vei.
Alt så bra ut og man så at hjertet slo, hun sa vi ser det akkurat har begynt å slå :)

Så fint at du fikk sett noe! Herlig med gode nyheter:)

Gled dere jeg var der i dag er i uke 10 (9+3) og det var helt fantastisk så faktisk at det var en baby

Back
Topp