TUL uke 6+4

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg har bestilt time til TUL førstkommende fredag, og jeg vil da være i uke 6+4. Har noen erfaring med å dra så tidlig. Håper på å kunne se hjerteaktivitet, for å få bekreftet/avkreftet at det er liv. Har hatt tendenser til rosa på papiret ved avføring i flere uker (tror selv det er fordi jeg trykker litt mer da, og at slimhinnene er litt ekstra skjøre). Det kommer ikke fra endetarmsåpningen. Har egentlig vært veldig rolig på det, men ønsker likevel å se om det er noe der eller ei. Har en frykt for å gå å bære på noe som ikke er levende i mange uker, før man evt oppdager det på et seinere tidspunkt...

Skal til gyn i morgen og regner med vi får ul da. Er da 6+6 og regner bare med å bekrefte liv :) ser vel ut som en liten klump bare

Jeg hadde UL 6+4 i mitt forrige svangerskap (9 år siden), og det var veldig fint. Hadde til og med utvendig UL. Fikk se et bittelite blinkende hjerte. Det var ikke noe særlig annet spennende å se, men for meg er det viktig å få bekreftet at det er liv og om det er én eller flere så tidlig som mulig.

Fikk ul hos fastlegen i dag, er 6+4 fikk se en bitteliten bønne og en pulserende bevegelse på ene siden. Legen sa det var en jevn rytme.

Sniker
Hadde UL 6+0 ift EL sist gang og så da pulsering/hjerteaktivitet

Jeg har bestilt time til TUL førstkommende fredag, og jeg vil da være i uke 6+4. Har noen erfaring med å dra så tidlig. Håper på å kunne se hjerteaktivitet, for å få bekreftet/avkreftet at det er liv. Har hatt tendenser til rosa på papiret ved avføring i flere uker (tror selv det er fordi jeg trykker litt mer da, og at slimhinnene er litt ekstra skjøre). Det kommer ikke fra endetarmsåpningen. Har egentlig vært veldig rolig på det, men ønsker likevel å se om det er noe der eller ei. Har en frykt for å gå å bære på noe som ikke er levende i mange uker, før man evt oppdager det på et seinere tidspunkt...
Hvordan gikk det idag?

Back
Topp