TUL uke 13

Harefrøkens

Blir kjent med forumet
Hei. jeg er super spent på i dag. skal til 2D ul i dag for første gang. Dette er min første graviditet.

Hva kan jeg forvente skjer på tul hos jordmor i dag?
er det noe jeg bør passe på å spørre om eller gjøre/ ikke gjøre?

blir takknemlig for alle svar

Hei. Så spennende! I uke 13 kan man se masse! Fingre, tær, nesebein, hjertekamrene, blære og så videre. Noen kan også se kjønn i uke 13, men det avhenger veldig av hvem som utfører undersøkelsen og hva slags utstyr de har. Det er utvendig UL i uke 13, du trenger ikke å gjøre noe spesielt før undersøkelsen.
Masse lykke til, håper det blir en god opplevelse [emoji169]

Hei. Så spennende! I uke 13 kan man se masse! Fingre, tær, nesebein, hjertekamrene, blære og så videre. Noen kan også se kjønn i uke 13, men det avhenger veldig av hvem som utfører undersøkelsen og hva slags utstyr de har. Det er utvendig UL i uke 13, du trenger ikke å gjøre noe spesielt før undersøkelsen.
Masse lykke til, håper det blir en god opplevelse [emoji169]
åh så gøy! gleder meg! og litt spent pga lite symptomer og første tul. men krysser fingrene for at alt er bra! [emoji4]

Det gikk kjempe bra. helt fantastisk å få se hjertet og høre det slå! alt bra så langt. ble satt tilbake en uke så er i uke 12. jm spurte om vi ville vite kjønn og det ville vi. jm tror det blir en jente [emoji7] gleder meg til oul om noen uker og håper på bekreftelse på alt som ble sagt i dag. [emoji7]

Såå fint! [emoji169]Det var tidlig å få vite kjønn, spennende da!

Back
Topp