Tul uke 12

Acinonyx jubatus

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Sniker litt fra novemberforum, da jeg ligger litt på vippen mellom begge forum ift termin :) noen som har vært på TUL ca uke 12, og kan svare på om denne ble tatt innvendig eller utvendig?

Jeg fikk utvendig da jeg var 12+0. Veldig kjekk opplevelse siden det var første gang utvendig for min del [emoji4] De sa at de prøvde utvendig først, og dersom bildene ikke ble bra tok de heller innvendig.

Utvendig TUL 11+6 :)

Tusen takk for svar :) sitter og venter på å komme inn på TUL nå, ekstremt nervøs, uten åpenbar grunn, da svangerskapet har forløpt normalt [emoji85] men første gang jeg skal få se om alt er ok, og det er nervepirrende [emoji85]

Utvendig i uke 11 her [emoji4]

Tusen takk for svar :) sitter og venter på å komme inn på TUL nå, ekstremt nervøs, uten åpenbar grunn, da svangerskapet har forløpt normalt [emoji85] men første gang jeg skal få se om alt er ok, og det er nervepirrende [emoji85]

Masse lykke til [emoji4] skjønner godt at du er spent, det et jo alltid spennende med ul [emoji4]

Tok utvendig helt fra uke 9+0[emoji4] masse lykke til![emoji1]

Jeg hadde utvendig både i uke 7, 9, og 11 [emoji5]

Lykke til :) Da jeg var på TUL i uke 12 tok hun både innvendig og utvendig, bytta på for å se alt nøye :)

Back
Topp