TUL Trondheim

Kattemus

Flørter med forumet
Noen som har vært på tidlig ultralyd på Sentrum Gynekologi og Jordmor i Trondheim og kan si noe om opplevelsen? Sist var jeg på Medicus på TUL men de er litt dyrere.
 
Jeg var hos Sentrum, godt fornøyd med de :) Skal på Ultraportalen nå neste gang, men bare fordi de hadde timer som passet meg bedre.
 
Var på ultraportalen sist, og sentrum igår, og syns forsåvidt det var ca samme opplevelse. Hos sentrum er det en gynekolog som tar ultralyd, på ultraportalen er det jordmødre som også jobber på sykehuset. Sentrum hadde mye større skjerm. Ultraportalen var mye koseligere (holder til i en av bryggene i kjøpmannsgata), sentrum var veldig lyst og hvitt.
 
Jeg var også på ultraportalen forrige svangerskap, men det var egentlig mest for 3D bildene sin del, og det var i uke 30 tror jeg. Når vil jeg gjerne dra for å finne ut av kjønnet før den OUL :) Er så spent!
 
Har kun vært på ultralydportalen, men er veldig fornøyd med dem! Var på 3D i uke 26 sist og på TUL i uke 7 nå. Kjempehyggelig å være der!
 
Jeg var også på ultraportalen forrige svangerskap, men det var egentlig mest for 3D bildene sin del, og det var i uke 30 tror jeg. Når vil jeg gjerne dra for å finne ut av kjønnet før den OUL :) Er så spent!

Når drar du da? For å finne ut kjønnet? :) Leste om flere som har fått vite kjønn så tidlig som uke 12 der, så er spent på om jeg får vite noe når jeg ska ivei neste uke :D
 
Når drar du da? For å finne ut kjønnet? :) Leste om flere som har fått vite kjønn så tidlig som uke 12 der, så er spent på om jeg får vite noe når jeg ska ivei neste uke :D
Tenkte å dra når jeg er i uke 15 ca. Skal ut å reise før OUL og da vil jeg gjerne shoppe litt farge til babyen :)
 
Jeg var hos ultraporten da jeg mistenkte sa (noe det var) men var veldig fornøyd med den jordmoren jeg hadde der, ett fantastisk menneske som hjalp med mye siden dette var noe som var nytt for meg:happy:
 
Back
Topp