NyLykke Flørter med forumet FebbisBebbis2021 ❄️ 5 Aug 2020 #1 Noen som nylig har vært på TUL på St.Olavs? Jeg skal neste uke, og lurer på om partner får være med inn? Er uke 13+3 når jeg har time, blir det mest sansynelig utvendig eller innvendig tror dere?
Noen som nylig har vært på TUL på St.Olavs? Jeg skal neste uke, og lurer på om partner får være med inn? Er uke 13+3 når jeg har time, blir det mest sansynelig utvendig eller innvendig tror dere?
Katch Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️ 5 Aug 2020 #2 NyLykke skrev: Noen som nylig har vært på TUL på St.Olavs? Jeg skal neste uke, og lurer på om partner får være med inn? Er uke 13+3 når jeg har time, blir det mest sansynelig utvendig eller innvendig tror dere? Klikk for å utvide … Var i går, sto fortsatt på nettsidene at partner ikke får være med. Jeg var 12+4 og fikk utvendig ul.
NyLykke skrev: Noen som nylig har vært på TUL på St.Olavs? Jeg skal neste uke, og lurer på om partner får være med inn? Er uke 13+3 når jeg har time, blir det mest sansynelig utvendig eller innvendig tror dere? Klikk for å utvide … Var i går, sto fortsatt på nettsidene at partner ikke får være med. Jeg var 12+4 og fikk utvendig ul.
NyLykke Flørter med forumet FebbisBebbis2021 ❄️ 5 Aug 2020 #3 Katch skrev: Var i går, sto fortsatt på nettsidene at partner ikke får være med. Jeg var 12+4 og fikk utvendig ul. Klikk for å utvide … Takk for svar, leste brevet opp og ned, tenkte ikke på å sjekke nettsiden Utvendig allerede ja, greit å vite
Katch skrev: Var i går, sto fortsatt på nettsidene at partner ikke får være med. Jeg var 12+4 og fikk utvendig ul. Klikk for å utvide … Takk for svar, leste brevet opp og ned, tenkte ikke på å sjekke nettsiden Utvendig allerede ja, greit å vite