TUL på sykehuset

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hei!
Jeg har fått innkallelse til TUL på sykehuset for å finne ut eksakt hvor langt jeg er på vei.
Det står i papirene at jeg må ha med fødeark ( noe jeg ikke har da man ikke går til jordmor før uke 12/13 her).
Er dette veldig nødvendig å ha med da? Er for å se hvor langt jeg er på vei…

Jeg har fått innkallelse til jordmor på sykehuset, men det er fordi jeg var på TUL og fant ut at jeg hadde enegga tvillinger. Trodde ikke det var vanlig med innkalling med mindre det er snakk om komplisert svangerskap?

Jeg har fått innkallelse til jordmor på sykehuset, men det er fordi jeg var på TUL og fant ut at jeg hadde enegga tvillinger. Trodde ikke det var vanlig med innkalling med mindre det er snakk om komplisert svangerskap?

neida. Var legen min som henviste meg fordi jeg har en ganske kaotisk mens:knegg: Så da fikk jeg innkallelse til TUL :thumleft
Måtte du ha med fødeark? Fordi det har ikke jeg..

Måtte ikke ha med nei, men siden jeg allerede hadde det så ble det notert på.

Fylte uansett ut et eget skjema på sykehuset, som de bruker for å innregistrere i systemet deres. Med info de også rapporterer til medisinsk fødselsregister.

neida. Var legen min som henviste meg fordi jeg har en ganske kaotisk mens:knegg: Så da fikk jeg innkallelse til TUL :thumleft
Måtte du ha med fødeark? Fordi det har ikke jeg..

Jeg har ikke vært enda, skal neste uke, men kommer til å ta med arket. Det fylte fastlegen min ut første timen jeg hadde etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Riktignok før vi visste det var tvillinger :smiley-ashamed004

Hei!
Jeg har fått innkallelse til TUL på sykehuset for å finne ut eksakt hvor langt jeg er på vei.
Det står i papirene at jeg må ha med fødeark ( noe jeg ikke har da man ikke går til jordmor før uke 12/13 her).
Er dette veldig nødvendig å ha med da? Er for å se hvor langt jeg er på vei…
Jeg var på TUL på sykehuset for en uke siden, hadde ikke med noenting og de spurte ikke etter noe heller :) Går sikkert bra om du ikke har! De får jo sjekket det de skal uansett :)

Jeg var på TUL på sykehuset for en uke siden, hadde ikke med noenting og de spurte ikke etter noe heller :) Går sikkert bra om du ikke har! De får jo sjekket det de skal uansett :)

tusen takk, ble nesten litt bekymret der :santa

Back
Topp