TUL på fostermedisin riksen imorgen

Ønsker deg/dere lykke til på TUL i morgen :D Håper dere får en flott opplevelse og noen flotte bilder av Lille i magen :p :)
Vi skal ikke si noe før julaften, og til resten i romjulen :o Skal på 3 TUL neste uke :)

Ønsker deg/dere lykke til på TUL i morgen :D Håper dere får en flott opplevelse og noen flotte bilder av Lille i magen :p :)
Vi skal ikke si noe før julaften, og til resten i romjulen :eek: Skal på 3 TUL neste uke :)
Helt likt som oss ca :D barna får vite 23. Foreldre og søsken den 24. Resten av verden og familie / venner den 27. <3

Lykke til i morgen Mia!! ❤️

Helt likt som oss ca :D barna får vite 23. Foreldre og søsken den 24. Resten av verden og familie / venner den 27. <3

Skal bli spesielt godt, og si det til 3 åringen kjenner jeg. Jeg må vokte magen hele tiden pga hopping/klatring på meg.
Får en fot, og kne i magen rett som det er om jeg er litt uoppmerksom :o
Lykke til i dag :p ;)

Lykke til! var der selv i uke 13 og det var en fin opplevelse. Proffe folk og en god opplevelse. Kan være litt ventetid er eneste, så lurt å ha med noe å lese på eller strikketøy.

Skal ha tul på fostermedisin på riksen imorgen. Håper alt står bra til og vi endelig kan dele nyheten med alle :) har vært avventende.
Hvordan gikk det? [emoji1]

Hvordan gikk det? [emoji1]
Det gikk veldig bra. Tok litt tid, babyen lå på hodet og ville ikke rette seg ut slik at legen kunne ta en ordentlig titt. Så måtte ut og drikke litt kaffe, også inn igjen for å se om babyen var mer medgjørlig. Fikk ikke se kjønn, den gjemte seg. Legen prøvde lenge. Har fått time til OUL i januar, så håper den viser seg litt mer frem da [emoji23][emoji23]

Så bra, deilig å kunne se frem til Oul [emoji1]

Back
Topp