TUL overstått!

Luskings

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2020 ♡
Da var det endelig min tur :) Fikk se en fin liten bønne på nesten 1cm med bankende hjerte :Heartred
3467F88C-D482-4BFA-A43A-C4068EFF5313.jpeg

Utrolig lettet og glad nå :)

Fantastisk [emoji173]️ men hvordan får man egentlig tul? Forrige svangerskap hadde jeg bare ordinær.. tenkte liksom ikke videre over det.. denne gangen bare innbiller jeg meg at legen sier «innbilt svangerskap» [emoji23][emoji23]

Fantastisk [emoji173]️ men hvordan får man egentlig tul? Forrige svangerskap hadde jeg bare ordinær.. tenkte liksom ikke videre over det.. denne gangen bare innbiller jeg meg at legen sier «innbilt svangerskap» [emoji23][emoji23]
Jeg fikk TUL fordi jeg har vært gjennom assistert befruktning. Da er det en del av oppfølgingen :)

Så herlig :Heartred Gratulerer!

Du kan bestille privat om du vil det [emoji5] men det koster penger. Jeg skal det

Gratulerer så mye!

Gratulerer [emoji7][emoji7] så herlig følelse. Gleder meg til min tur om tre uker

Back
Topp