Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
hvor andbefaler dere, og finnes det noen billige plasser? Har lyst å ta tul to ganger, en gang i uke 7-8 og en gang i uke 12-13. Er det vits egentlig, eller bare sløsing av penger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler Familieklinikken på Majorstua. Veldig hyggelig jordmor som driver den, samt moderne utstyr som gir bra bilder. Jeg var på tidlig ultralyd der sist (ca 12 uker), det var veldig betryggende og verdt pengene. Var også en gang etter OUL, da de verken hadde tid eller like godt utstyr på sykehuset og vi så i praksis ingenting. Kommer til å gjøre som deg denne gangen, med to tidlige pga bekymringer etter SA. Spesielt billig er det ikke, men ser at de nå har en slags pakkepris for en sånn kombo som du ser for seg. Lykke tilhvor andbefaler dere, og finnes det noen billige plasser? Har lyst å ta tul to ganger, en gang i uke 7-8 og en gang i uke 12-13. Er det vits egentlig, eller bare sløsing av penger?
Hehe, bestilte på jordmorklinikken. Noen som har erfaring med de?Anbefaler Familieklinikken på Majorstua. Veldig hyggelig jordmor som driver den, samt moderne utstyr som gir bra bilder. Jeg var på tidlig ultralyd der sist (ca 12 uker), det var veldig betryggende og verdt pengene. Var også en gang etter OUL, da de verken hadde tid eller like godt utstyr på sykehuset og vi så i praksis ingenting. Kommer til å gjøre som deg denne gangen, med to tidlige pga bekymringer etter SA. Spesielt billig er det ikke, men ser at de nå har en slags pakkepris for en sånn kombo som du ser for seg. Lykke til
Hehe, bestilte på jordmorklinikken. Noen som har erfaring med de?
Hvor finner du med pakkepris å sånn? Fant ikke noe på siden kan du sende meg link?Anbefaler Familieklinikken på Majorstua. Veldig hyggelig jordmor som driver den, samt moderne utstyr som gir bra bilder. Jeg var på tidlig ultralyd der sist (ca 12 uker), det var veldig betryggende og verdt pengene. Var også en gang etter OUL, da de verken hadde tid eller like godt utstyr på sykehuset og vi så i praksis ingenting. Kommer til å gjøre som deg denne gangen, med to tidlige pga bekymringer etter SA. Spesielt billig er det ikke, men ser at de nå har en slags pakkepris for en sånn kombo som du ser for seg. Lykke til
http://www.familie-klinikken.no/priserHvor finner du med pakkepris å sånn? Fant ikke noe på siden kan du sende meg link?
Ah, jeg er bare på ferie i Oslo i den perioden.. Så må bli tul i Oslo så i min hjem by om det evnt blir to. Derfor jeg lurer på om det er noen billige plasser i Oslo, her jeg bor kostet det 1050krhttp://www.familie-klinikken.no/priser
Her, ganske langt ned på siden. Sparer 300. Ellers så kan man jo lett argumentere for at det er kostbart og "unødvendig", men jeg synes det var en veldig fin opplevelse, og fikk med mange bilder (filer). Gir det ro i sjelen i tillegg er jo det en bonus