TUL om noen dager

Prøver15

Elsker forumet
Skal på tidlig UL om noen dager. Er da ca 6+5. Hva kan jeg forvente meg? Gyn kan se om hjertet slår/ikke slår? Hva om det ikke slår? Får jeg med bilde? Har gått på pergotime, kommer jeg til å få videre oppfølging av gyn?

Da burde du se hjertet slå ja, og hvis du spør får du nok et bilde med, selv om man ikke ser stort så tidlig :)

Hvorvidt du får videre oppfølgning vet jeg ikke :)

Lykke til :)

Hvorvidt du får videre oppfølging eller ikke er avhengig av gynekologen :)

6+5 skal hjertet slå ja.

Lykke til.

Skal på tidlig UL om noen dager. Er da ca 6+5. Hva kan jeg forvente meg? Gyn kan se om hjertet slår/ikke slår? Hva om det ikke slår? Får jeg med bilde? Har gått på pergotime, kommer jeg til å få videre oppfølging av gyn?
Jeg så hjertet 6+3, og tror nok du kan forvente å se det:) og såklart det slår!! :) jeg har hatt ivf og har kun vært på 1 tul som oppfølging, resten av svangerskapet er som vanlig. Ser ikke noe grunn til at du skal ha behov for noe annen oppfølgning hvis du kun brukte pergotime:) Og jeg har fått bilde:D Gled deg, er utrolig herlig å se lille i magen❤

Var på UL i uke 6 sist pga prøverør og da så vi hjertet slå og fikk bilde :) Så ikke forskjell på fosteret og plommesekken på bildet, er jo så knøttlite enda :) Ingen videre oppfølging utenom det vanlige :)

Jeg så hjertet 6+3, og tror nok du kan forvente å se det:) og såklart det slår!! :) jeg har hatt ivf og har kun vært på 1 tul som oppfølging, resten av svangerskapet er som vanlig. Ser ikke noe grunn til at du skal ha behov for noe annen oppfølgning hvis du kun brukte pergotime:) Og jeg har fått bilde:D Gled deg, er utrolig herlig å se lille i magen❤
Tusen takk!

Back
Topp