Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menstermin 8+0 hun målte til 18mm så sa at det tilsvarte 8+5 men hun sa det kunne endre seg på neste ultralyd
7+1 og målte til 10 mm, stemte på en prikk
Jeg ble satt tilbake fra 7+4 til 6+4 fordi mini var 8mm. Du fikk ikke noe indikasjon på at 6mm var lite for 7+0? Ser jo lille har vokst godt hos deg, Så det er jo bra Synes bare det er så rart med de store forskjellene som oppgis7+0: ca 6 mm.
9+2: 2,44 cm.
JaHelt likt da! (Se mitt innlegg rett før ditt)
13 desember sa legen da men skulle få den endelige på oulNår har du termin?
Han virka lite bekymra over det, men sa det stemmer ca med uke 6, mellom 6 og 7 en plass. Så de vokser nok litt i rykk og napp så tidlig kanskje, det er jo kjeeeempesmå marginer for å måle feil når det er så smått også.. Bare det jeg tror andre gangen stemte den på en prikk med 9+2.. vi har hatt IVF. Så de har ikke mulighet til å sette frem eller tilbake da vi vet nøyaktig tidspunkt for befruktningJeg ble satt tilbake fra 7+4 til 6+4 fordi mini var 8mm. Du fikk ikke noe indikasjon på at 6mm var lite for 7+0? Ser jo lille har vokst godt hos deg, Så det er jo bra Synes bare det er så rart med de store forskjellene som oppgis
Ifølge EL-termin var jeg 8+0 og gynekologen målte ca 18 mm. Hun estimerte da at jeg var 8+5.
Menstermin 8+0 hun målte til 18mm så sa at det tilsvarte 8+5 men hun sa det kunne endre seg på neste ultralyd
Men godt å se at de kan vokse såpass fort fremover i «riktig retning». Ser jo veldig bra ut nå i 9+2 for deg! Hadde MA i fjor og ble da målt til bare 4,1 eller 4,3 mm og legen da mente jeg var ca 6+3 når det stoppet opp. Så jeg blir helt tullete av disse mm, hvordan kan jeg ha dobbelt så stort embryo nå og bare være en dag mer liksom. Jaja, får stole på magefølelsen, kvalmen og hjertebanket til lille. For de er alle tre tilstedeHan virka lite bekymra over det, men sa det stemmer ca med uke 6, mellom 6 og 7 en plass. Så de vokser nok litt i rykk og napp så tidlig kanskje, det er jo kjeeeempesmå marginer for å måle feil når det er så smått også.. Bare det jeg tror andre gangen stemte den på en prikk med 9+2.. vi har hatt IVF. Så de har ikke mulighet til å sette frem eller tilbake da vi vet nøyaktig tidspunkt for befruktning
Jaaa enig