Tul og kjønn

Lykketroll1

Forumet er livet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Jeg skal på TUL neste torsdag og håper på å få vite kjønn! Jeg er da 14 uker, ganske sikkert (etter 3 ultralyder hvor det har stemt på en prikk)

Noen som har fått vite kjønn i uke 14? Vet om en del andre som har fått vite det, men der har alle vært gutter! Vet det som oftest er det «safeste» når man får svar. Skal til spesialist i ultralyd, hun jobber kun med dette og har det beste utstyret så det skal ikke stå på det.

Noen som vet kjønn allerede som har vært?? :)
 
Aner ikke om de klarer det men jeg håper det går å se kjønn selv når jeg skal på ul den 19 nov er da 13+5 Så si fra om de får sett noe på deg når du har vært der :)
 
Aner ikke om de klarer det men jeg håper det går å se kjønn selv når jeg skal på ul den 19 nov er da 13+5 Så si fra om de får sett noe på deg når du har vært der :)

Skal absolutt gi beskjed om vi får vite noe!
En bekjent skulle på OUL og ble satt tilbake 4 uker. Da var hun bare 14 uker på vei, men de så fint at det var gutt :) så krysser fingrene!
 
Var hos en spesialist med den nyeste UL-apparatet i uke 13 sist.. han mente gutt, men det var ei jente [emoji85]
 
Jeg var på ultralyd da jeg var 12+0, fosteret var 5,6cm og hun ville ikke si noe om kjønn. Hun sa at de der ikke pleide å si noe om kjønn før fosteret var 6,7cm. Vet ikke akkurat hva det tilsvarer, men du har nok passert det når du er 14 uker på vei :) Så kan jo godt være at du får vite kjønn [emoji173]️
 
Jeg skal på ul neste fredag, da er jeg 14+2 skal være mulig å se kjønn da, men kommer helt an på hvordan den ligger, nå skal jeg på sykehuset og ikke til hun som har pleid å følge meg opp, hadde jeg skullet til henne hadde jeg nok fått vite uansett, hun er så tålmodig og veldig flink, vet ikke hvordan de er på sykehuset her
 
Fikk vite at vi ventet jente forrige gang. Var da 12+0. Gynekologen var spesialist i fosterdiagnostikk.
 
Jeg skal på ul neste fredag, da er jeg 14+2 skal være mulig å se kjønn da, men kommer helt an på hvordan den ligger, nå skal jeg på sykehuset og ikke til hun som har pleid å følge meg opp, hadde jeg skullet til henne hadde jeg nok fått vite uansett, hun er så tålmodig og veldig flink, vet ikke hvordan de er på sykehuset her

Jeg skal på neste torsdag! Du får oppdatere du og :)
 
Jeg var på tul på mandag og ble målt til 12+5. Jordmor sa da at det var litt tidlig å si hvilket kjønn det var og vi sa at vi ikke ønsket å vite hvis hun ikke følte seg så sikker. Så sa hun «ja.... men det var ikke mye mellom beina her da!» :p Også spurte hun om hvordan formen min har vært dette svangerskapet sammenlignet med forrige gang (da fikk jeg gutt), og da jeg sa at jeg har vært mer uggen og småkvalm denne gangen sa hun «Det kan nok være fordi det er et annet kjønn». Så det blir spennende å se på oul om hun har rett :D.
 
Er også kjempe nyskjerrig hehe... har tul 12+1, men da ser de nok ikke noe så vi må nok vente spendt frem til oul 14 desember hehe
 
Er også kjempe nyskjerrig hehe... har tul 12+1, men da ser de nok ikke noe så vi må nok vente spendt frem til oul 14 desember hehe

Ahh! Jeg klarer ikke vente. Har OUL 30.nov
 
Back
Topp