TUL? og hvilke uke skal dere ?

Idag skal jeg bestille tid til TUL. Håper jeg får en tid denne uken eller neste. :)
 
Da ble det TUL ikveld kl 19. Tiden kommer gå så sakte dit :-O. Uff sitter med skikkelig redsel jeg nå.
 
Så gøy! Hvorfor redsel? Det kommer til å bli en kjempefin opplevelse :happy:
For jeg har mistet 2 ganger tidligere. Men er jo bare å håpe på at det er et bankende hjerte :)
 
For jeg har mistet 2 ganger tidligere. Men er jo bare å håpe på at det er et bankende hjerte :)

Det betyr vel ikke at sjansen er noe større for at ikke den skal sitte hele veien denne gangen?
Jeg krysser alt jeg har og håper og tror det blir en fin opplevelse:happy:
 
Det betyr vel ikke at sjansen er noe større for at ikke den skal sitte hele veien denne gangen?
Jeg krysser alt jeg har og håper og tror det blir en fin opplevelse:happy:
Nei det er sant. Men man føler seg ikke sikker for det. Ja vi får håpe det er en fin opplevelse jeg får ikveld ja <3
 
Nei det er sant. Men man føler seg ikke sikker for det. Ja vi får håpe det er en fin opplevelse jeg får ikveld ja <3

Neida, kjenner følelsen. Hadde en sa først, men så satt spira hele veien neste gang. Og denne gangen er jeg jo fortsatt nervøs, men mye lavere skuldre :happy: lykke til!
 
Skal ordne oss med time før jul. Da uke 9 eller 10, tenker å bruke TUL bildet til julegave til besteforeldre og dele nyheten da :)
 
Jeg lurer på en ting, står mellom å ta TUL i uke 9 eller 11. Tar jeg det i uke 9 så blir det før jul. Er fosteret "stort" da i forhold til uke 11 eller ser vi bare en liten flekk?
 
Blir nok mellom 7+0 og 8+2. :)
 
Neste TUL blir den 20 december å da nærmer jeg meg uke 13
 
Da skulle legen hennvise til TUL så blir spennende å se om det er føre eller etter den private jeg bestilt :)
 
Back
Topp