Tul og gruer meg

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Huff skal på tul og gruer meg, er 11+5 i morgen eller muligens 11 uker, litt usikker på mens lengde, men uansett kommet langt og gruer meg sånn til tul. Ikke hatt blødninger, ikke hatt oppfølging som har sagt det kansje er på feil vei men gruer meg sinnsykt for det om, tenker tenk om det er innbilning, tenk om jeg har gått i mange uker og det ikke er noe, tenk om det er misfoster der inne...

og dommen på evt antall babier kommer jo i morgen er det en eller får vi drømmen om tvillinger?

Mest sannsynlig er alt bra og mest sannsynlig er det en baby der:-) de fleste som mister gjør det tidlig i svangerskapet, og da er det jo i de aller fleste tilfellene fordi det ikke var liv laga. Det blir sikkert godt å få det overstått, så kan du begynne å forholde deg til at du skal bli mamma! Jeg husker jeg fikk litt sjokk da jeg var på tidlig ultralyd med mitt andre barn. Han så jo så ferdig og fin ut allerede i uke 11:-) Lykke til på tul, det går nok bra :-)

Mest sannsynlig er alt bra og mest sannsynlig er det en baby der:) de fleste som mister gjør det tidlig i svangerskapet, og da er det jo i de aller fleste tilfellene fordi det ikke var liv laga. Det blir sikkert godt å få det overstått, så kan du begynne å forholde deg til at du skal bli mamma! Jeg husker jeg fikk litt sjokk da jeg var på tidlig ultralyd med mitt andre barn. Han så jo så ferdig og fin ut allerede i uke 11:) Lykke til på tul, det går nok bra :)

Ja jeg vett og går det mest sannsynligvis går bra, og er nr tre for oss men synes det er like overaskende hver gang det går bra...

Ja jeg vett og går det mest sannsynligvis går bra, og er nr tre for oss men synes det er like overaskende hver gang det går bra...
Jeg er gravid med nr tre også. Mistet en i vår i litt over uke 10. men den gangen hadde jeg bare en underlig følelse, selv om jeg ikke blødde eller noe. Kjente på meg at det ikke ville gå bra. Selv om jeg hadde sett fosteret flere ganger på ultralyd og alt så bra ut. Ble gravid igjen raskt, og da kjentes det som med de to første, selv om jeg ikke slo meg til ro med at det skulle gå bra før jeg kunne kjenne de første sparkene i uke 16

Jeg er gravid med nr tre også. Mistet en i vår i litt over uke 10. men den gangen hadde jeg bare en underlig følelse, selv om jeg ikke blødde eller noe. Kjente på meg at det ikke ville gå bra. Selv om jeg hadde sett fosteret flere ganger på ultralyd og alt så bra ut. Ble gravid igjen raskt, og da kjentes det som med de to første, selv om jeg ikke slo meg til ro med at det skulle gå bra før jeg kunne kjenne de første sparkene i uke 16

ja har du mistet en gang så sitter det litt mer i kroppen, har også mistet men tidligere enn deg. Ul var fin idag og det var liv og et hjerte som slo

Back
Topp